←  Prośby o modyfikacje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Przerobienie zatrucia

Locked

  • +
  • -
GoldenKill's Photo GoldenKill 31.08.2013

Witam mam prośbę aby przerobić kod na zatrucie z tego tematu

 

http://amxx.pl/topic...oison/?p=248248

 

Chodzi o przerobienie tego kodu aby się nadawał dla klasy i miał 1/4 szansy na zatrucię z broni 

 

 

Daje ++

Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 01.09.2013

Nie rozumiem

Quote

  • +
  • -
GoldenKill's Photo GoldenKill 01.09.2013

Poradziłem sobie jednak prosiłbym abyście mi dodali tu jakiś efekt zatrucia 

Quote

  • +
  • -
sNH.'s Photo sNH. 01.09.2013

Efekt zatrucia? Może daj screenflash zielony.

Quote

  • +
  • -
Rodzyn's Photo Rodzyn 01.09.2013

Z tego co wiem to był chyba taki perk/plugin tylko że na cod'a że dym wydobywającym się ze smoke zatruwał i nawet fajnie to działało  :D


Edited by Rodzyn, 01.09.2013 11:32.
Quote

  • +
  • -
GoldenKill's Photo GoldenKill 01.09.2013

Znalazłem plugin który dodaje szansę na zatrucię jest fajny efekt wizualny jak się strzeli i zielony ekran ale problem mam bo jak wyciągnę to sypię błędami daje w załączniku plugin a daje funkcje zatrucia

public add_bonus_poison(id)
{
	if (is_user_connected(id))
	{
                new weapon
                new bodypart
                new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
                if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && zatrucie[attacker_id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
                {
		        if(DemageTake[id] == 0) 
                        {
       			        DemageTake[id] = 1;
        			new obrazenia
        			obrazenia = 5; // tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
        			new data[3];
        			data[0] = attacker_id;
        			data[1] = weapon;
        			data[2] = obrazenia;
        			set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
        			set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
        			set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3);
                        }
		}
	}
}

Attached Files

Quote

  • +
  • -
sNH.'s Photo sNH. 01.09.2013

Ten kod, który podałeś to ma być efekt? xD

Quote

  • +
  • -
0-0-0's Photo 0-0-0 01.09.2013

Rób wszystko jak w poradniku tylko zmień to:

public add_bonus_poison(id)

{
    if (is_user_connected(id))
    {
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id &&  if(player_class[attacker_id] == nazwaklasy && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
         if(DemageTake[id] == 0)
{
             DemageTake[id] = 1;
            new Float:obrazenia

new rand = random_num(1, 3);

if(rand == 1)

{

obrazenia = 0;

}

else if(rand == 2)

{

obrazenia = 2// tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.

}

else if(rand == 3)

{

obrazenia = 0;
}
            new data[3];
            data[0] = attacker_id;
            data[1] = weapon;
            data[2] = obrazenia;
            set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
            set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
            set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3);
}
        }
    }
}

 

nie testowałem


Edited by Zerko, 01.09.2013 14:19.
Quote

  • +
  • -
GoldenKill's Photo GoldenKill 01.09.2013

Poradziłem sobie do zamknięcia

Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 01.09.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked