[ROZWIĄZANE] Czy client_disconnect wykona...
Najlepsza odpowiedź Droso 30.08.2013 15:41
Jak wywołuje się plugin_end (w trakcie zmiany mapy) to gracze są nie są na serwerze, chyba się łączą dopiero lub nawet się może nie łączą (nie sprawdzałem).
W trakcie crasha na serwerze są gracze, ale pewnie i tak plugin_end nie złapie graczy.
Krótko nie zapiszesz raczej chyba, że sprawdź plugin_end z if(is_user_connected(index) || is_user_connecting(index))
Przejdź do postu
szelbi
30.08.2013
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź.
Wiem, że podczas crashu serwera wykonuje się plugin_end, ale czy wykona się też client_disconnect?
Droso
30.08.2013
Jak jest crash to graczy nie rozłącza, to nie, ale ręki nie dam sobie urwać, ale wiele razy logowałem wyjścia graczy i nie widziałem, żeby przy crashu były logi.
szelbi
30.08.2013
To w takim wypadku funkcję, która zapisuje punkty graczy do bazy będę musiał wykonać za pomocą pętli w plugin_end, czy można inaczej?
Najlepsza odpowiedź
Droso
30.08.2013
Jak wywołuje się plugin_end (w trakcie zmiany mapy) to gracze są nie są na serwerze, chyba się łączą dopiero lub nawet się może nie łączą (nie sprawdzałem).
W trakcie crasha na serwerze są gracze, ale pewnie i tak plugin_end nie złapie graczy.
Krótko nie zapiszesz raczej chyba, że sprawdź plugin_end z if(is_user_connected(index) || is_user_connecting(index))
K!113r
30.08.2013
Najlepiej pozbyć się crash'y
Wydaje mi się, że jak jest crash to wszystko jest przerywane i plugin_end() się nie wykonuje.
szelbi
30.08.2013
Najlepiej pozbyć się crash'y
Wydaje mi się, że jak jest crash to wszystko jest przerywane i plugin_end() się nie wykonuje.
Serwer mi się nie crashuje. Pytam tylko, bo chciałem na wszelki wypadek zabezpieczyć, ale jak się nie da to trudno