Statystyki pod diablo moda dark'a
Gh0st
29.08.2013
Aktualnie pracuje nad statystykami pod DiabloModa darka, w tym momencie zajmuję się optmalizacją i usunięciem powielających się kodów. Strona jak do tej pory wykorzystuję w 100% technologię Ajax.
Funkcje które aktualnie stworzyłem:
- Lista + Szukanie gracza według Nick / Adres IP / Steam
- Pokaż moje klasy - Wyświetla klasy zarejestrowana z adresu IP przeglądającego użytkownika
- Panel Administracyjny:
- Zaloguj mnie
- Wyloguj mnie
- Resetuj levele
- Optymalizuj bazę danych
- Logi ( Co admin z danego adresu IP zrobił )
- Edytuj gracza.
Poniższy ss pokazuje widok po zalogowaniu do panelu administracyjnego
Zrzut ekranu:
G[o]Q
29.08.2013
dodaj mozliwosc logowania sie dla osob które zalozyly konto (amxbans lub trudniejszy odczyt z users.ini) i jakis pseudo panel usera typu przenoszenie expa czy reset albo dawanie komus go z mozliwoscia wlaczenia tych opcji w panelu admina dodatkowo zakladnie konta na serverze co sprawi ze nie trzeba bedzie robic 2 skryptow i jesli ktos rejestruje konto dla ktorego istnieje xp w bazie to admin musi to potwierdzic albo gracz o takim nicku musi cos zrobic na serverze (zostawiam do wlasnych przemyslen)
dodatkowo jak juz to robisz to nie pisz stat pod diablo darka tylko zrob interfejs i klase która go zaimplementuje i bedzie odpowiedzialna za funkcjonalnosc wtedy ktos dopisze klase implementującą ten interfejs ale dia diablo Micza i tez bedzie ok
PS
nie uzywaj "bubble sort"
Indoor
30.08.2013
Mam propozycje, aby dodać w Panelu Administracyjnym zsumowanie Expa danemu graczowi.
A tak ogółem już nie mogę się doczekać
Gh0st
30.08.2013
na czym to polega ?
Zapytanie "OPTIMIZE", Zapytanie "REPAIR", chociaż w sumie nawet zbędnę, postaram się też dodać robienie kopi zapasowej tabeli z statystykami. i nie wiem czy będę musiał sam owy skrypt pisać czy może większość serwisów udostępnia funkcję system() chociaż w to wątpie.
dodatkowo jak juz to robisz to nie pisz stat pod diablo darka tylko zrob interfejs i klase która go zaimplementuje i bedzie odpowiedzialna za funkcjonalnosc wtedy ktos dopisze klase implementującą ten interfejs ale dia diablo Micza i tez bedzie ok
Postaram się, chodź będę musiał go w sporej części przerobić
dodaj mozliwosc logowania sie dla osob które zalozyly konto (amxbans lub trudniejszy odczyt z users.ini) i jakis pseudo panel usera typu przenoszenie expa czy reset albo dawanie komus go z mozliwoscia wlaczenia tych opcji w panelu admina dodatkowo zakladnie konta na serverze co sprawi ze nie trzeba bedzie robic 2 skryptow i jesli ktos rejestruje konto dla ktorego istnieje xp w bazie to admin musi to potwierdzic albo gracz o takim nicku musi cos zrobic na serverze (zostawiam do wlasnych przemyslen)
Myślę że panel usera sobie odpuszczę, same problemy z weryfikacją konta bo każdy może wejść na nick na serwerze i założyć sobie konto na statystykach żeby potem przenieść sobie na swój nick z poziomu www, tak samo jeśli chciał by się rejestrować przez www to administrator nie ma w 100% pewności że to jego Nick
DarkGL
30.08.2013
Zapytanie "OPTIMIZE", Zapytanie "REPAIR", chociaż w sumie nawet zbędnę, postaram się też dodać robienie kopi zapasowej tabeli z statystykami. i nie wiem czy będę musiał sam owy skrypt pisać czy może większość serwisów udostępnia funkcję system() chociaż w to wątpie.
Może do tabeli dodać pole z datą ostatniej edycji ? , mógłbyś to wykorzystać usuwając przy optymalizacji stare wpisy
Użytkownik DarkGL edytował ten post 30.08.2013 13:27
Gh0st
30.08.2013
Stare wpisy, tzn z strony .sma dodatkowo będzie dopisywany ostatni czas zapisu w dokładnym wierszu ( Gracz i Klasa ) i potem z www sprawdzać czy czas jest większy niż np parę dni jeśli tak to usuwa?
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem
G[o]Q
30.08.2013
Myślę że panel usera sobie odpuszczę, same problemy z weryfikacją konta bo każdy może wejść na nick na serwerze i założyć sobie konto na statystykach
no i wlasnie skrypt powinien odpowiadac za to zeby sie tak nie dzialo to nie jest wcale trudniejsze od weryfikacji servera na roznych listach
Gh0st
30.08.2013
no i wlasnie skrypt powinien odpowiadac za to zeby sie tak nie dzialo to nie jest wcale trudniejsze od weryfikacji servera na roznych listach
Przy tego typu listach serwerów można np zmuśsć kogoś żeby zmienił nazwę serwera na czas dodawania
Te błędy z overlay.js to nie moje jakieś ***** się ładuje samo
// Edit
Właśnie ukończyłem autocomplete w głównej wyszukiwarce.
SS:
Użytkownik Gh0st edytował ten post 30.08.2013 16:56
Gh0st
30.08.2013
Dodałem walidacje podczas edytowana gracza
Że ja wcześniej nie wiedziałem o wtyczce Jquery UI
Gość_21977_* 30.08.2013
Gh0st
30.08.2013
Do autocomplete używam funkcji z jqueryUI
$( ".search" ).autocomplete({
source: "ajax.php?c=load&a=autocomplete_player",
minLength: 2});
Użytkownik Gh0st edytował ten post 30.08.2013 19:57
K!113r
30.08.2013
O fluidy z 1. SS wolę nie pytać
Może prezent kupował? (to i tak jest takie oszukiwanie samego siebie jak zakładanie pasa wyszczuplającego:))
G[o]Q
30.08.2013
Do autocomplete używam funkcji z jqueryUI
Tak bardzo ajax
zauwaz ze natywne rozwiązania są szybsze i nie wymagają dołączania kolejnej biblioteki no chyba ze uzywasz jqueryUI z generatora okrojonego ale i tak datalist jest lepsza opcją
Gh0st
30.08.2013
Dlaczego twierdzisz że jqueryUI -> autocomplete z użyciem pliku jako loadera to nie ajax?
Optmalnie będzie ładować wszystkich graczy przy wejściu na strone?
P.S.
Jquery UI wykorzystuje jeszcze między innymi do wyświetlania dialogów / wyświetlania znaczników "title" jak i również walidacji
Użytkownik Gh0st edytował ten post 30.08.2013 21:20
G[o]Q
31.08.2013
Optmalnie będzie ładować wszystkich graczy przy wejściu na strone?
a jak wyglada plik "ajax.php?c=load&a=autocomplete_player" jesli mozna wiedziec?
nie mowie ze to zle bo tak nie jest ale jesli uzywasz calego jquery ui to troche bez sensu bo lepiej wygenerować sobie wersje light albo znalezc jeszce lzejsze pluginy do jquery
Gh0st
31.08.2013
Tak wygląda moduł autocomplete
<?php
// Pobierzmy baze danych...
$dbh = self::database();
$term = '%' . $this->get('term', 'string'). '%';
$prepare = $dbh->prepare('SELECT `nick`, `ip`, `sid` FROM `'.$this->config['dbmod_table'].'` where `nick` LIKE :term or `sid` LIKE :term or `ip` LIKE :term LIMIT 15');
$prepare->bindParam(':term', $term, PDO::PARAM_STR);
$prepare->execute();
$suggest = array();
foreach($prepare->fetchAll() as $data)
{
$suggest[strtolower($data['nick'])] = $data['nick'];
}
echo json_encode(array_values($suggest));
// Edit
Z opcji "optymalizacja" w pa usunąłem te zapytania natomiast dodałem do wyboru
- Usuwanie klas gdzie exp = 0
- Usuwanie klas według (expa/levela) (większego od/równego/innego od/mniejszego od)
I jeśli DarkGL zrobi w diablomodzie tą opcje z ostatnią aktualizacją to będzie + dodatkowa jedna opcja.
Użytkownik Gh0st edytował ten post 01.09.2013 13:36
Gh0st
02.09.2013
Dodałem możliwość wstawiania tabeli expa z pliku .sma dzięki czemu jeśli ktoś edytuje gracza, zmieni tylko ilość levela to exp dopasuje się automatycznie i odwrotnie, planuje jeszcze na głównej liście dodać ile expa brakuje danej osobie do następnego levela
G[o]Q
02.09.2013
jedna uwaga taka z mojego diablo co do dodawania xp z poziomu www to przydalo by sie zrobic w pluginie albo 2 tabele jedna to ta zwykla a druga to xp bonusowy i przy zapisie dopisywac do tej zwyklej wartosc z bonusowej i kasować ją albo zrobic pobieranie xp przed zapisem i dodawanie zdobytego xp (metoda gorsza) gdyz jesli dodamy lvl komus kto gra na serverze to on nawet tego nie zauwazy ewentualnie zmiana komendy od dawania xp na concmd i wywolywanie jej rconem zamiast dorzucania xp do tabeli