Usunięcie nazw miejsc w których się znajdu...
LageR#
29.08.2013
Witam. Mam problem odnośnie tego, że gdy rzucę granat lub powiem komuś coś przez radio to pokazuje mi się gdzie jestem.
Np. na de_dust2 :
Lage[R]# @ TSpawn (RADIO): Uwaga Granat!
lub
Lage[R]# @ Bombsite A (RADIO): Affarmative.
Nie chciałbym tego, bo to pauzuje mi plugin Descriptive_fire_in_the_hole.amxx czyli pokazuje jaki granat rzucono (np. Granat Wybuchowy)
A więc jest jakiś sposób na to? Pomóżcie. Z góry dzięki.
Użytkownik arturek5533 edytował ten post 29.08.2013 09:46
LageR#
29.08.2013
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) mini_bans.amxx ; ban z powodem ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) reasonkicker.amxx ; kick z powodem plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here spadochron.amxx ; spadochron dla wszystkich pod przyciskiem "e" bk3.amxx ; piesci zamiat noza sillyc4.amxx ; mozna przykleic pake m.in. do sciany i mozna z nią chodzić podczas kladzenia ad_manager.amxx ; reklamy na serwerze alt_end_round_sounds.amxx ; nutki na koniec rundy headshot_deluxe.amxx ; po wpisaniy w say /hsall pokazuje sie nam kto ile strzelil HS'ow spree.amxx ; pokazuje najlepszego gracza rundy grenade_trail.amxx ; smugi za granatami ptb.amxx ; wyrównuje drużyny ;join_leave.amxx ; gry jakiś gracz wchodzi na serwer, pojawia się napis po lewej stronie Wynik.amxx ; co runde pokazuje np. Terrorysci prowadza 5 : 3 spawn_protection_pl.amxx ; ochrona 5 sec na początku rundy sprzedaz.amxx ; sprzedanie broni abd.amxx ; widac zadawane obrazenia w realnym czasie polski_cs.amxx ; napisy po polsku menu.amxx ; menu serwera pod komendą /menu grenade_sack-0.4.1.amxx ; wiecej granatow backweapons.amxx ; bronie na plecach realnadedrops.amxx ; po smierci wypadaja granaty ;WymusMp.amxx ; wymusza cvar mp_timelimit descriptive_fire_in_the_hole.amxx ; pokazuje jaki granat rzucono np. [Granat wybuchowy] zarzadca_interpu.amxx ; menu z wyborem interpu na początku mapy ;galileo.amxx ; plugin do glosowania map afkkicker2.amxx ; gdy gracz jest AFK wyrzuca go po 90 sek afkbombtransfer.amxx ; gdy gracz jest AFK i ma bombe, to po 7 sekundach paka jest wyrzucana do najbliższego gracza ;ut_killstreak_adv.amxx ; nowe dzwieki typu; Monster Kill ultimate_sounds_PL.amxx ; dźwięki typu monster kill tylko że po polsku C4timer_and_sound.amxx ; licznik do wybuchu paki oraz odliczanie od 10 sek c4_timer_spr.amxx ; odliczanie do wybuchu bomby obok bomby best_player.amxx ; od 5 rundy pokazuje np. Lage[R]# prowadzi w grze z xxx fragami i xxx zgonami ranga.amxx ; rangi allow_roundfinish.amxx ; dokancza runde mimo zmiany mapy Automaticknifeduel.amxx ; kiedy jestesmy tylko my i nasz przeciwnik mozemy go wyzwac na pojedynek nozowy pocierajac nozem o sciane ;kill_assist.amxx ; asysta przy zabiciu prometheus.amxx ; inteligentne hosty ColoredSmoke.amxx ; różne kolory smoke'a przechodzenie.amxx ; można przechodzić przez kogoś cash_transfer.amxx ; można przelać komuś pieniądze Czapki.amxx ; czapki dla wszystkich fragcounter.amxx ; licznik zabić po lewej stronie tylko na runde ;; SWIETA ;snow.amxx ; sniezne kule zamiast granatow ;snieg.amxx ; snieg na kazdej mapie ;Hats_fixed.amxx ; przerobiony plugin 'Czapki' - Czapki sw. mikolaja dla wszystkich ;christmas_c4.amxx ; zamiast standardowej paki mamy balwana, choinke lub prezent - wybierany w sposób losowy ;Change_hostage_mdl.amxx ; zamiast zwykłych hostów są bałwany ;n0_santa.amxx ; wszyscy admini to mikolaje
LageR#
29.08.2013
/* AMX Mod X * Descriptive 'Fire in the hole!' * * (c) Copyright 2006 by VEN * * This file is provided as is (no warranties) * * DESCRIPTION * Plugin provides additional colored text for "Fire in the hole!" radio chat message. * The color and the text is different for each grenade type and can be altered. * This will help teammates to get the throwed grenade type and act accordingly. * Search for "EDITABLE" mark in the plugin's source code to configure text and color. * * CREDITS * Damaged Soul - colored chat text method * p3tsin - team color override method */ #include <amxmodx> #define PLUGIN_NAME "Descriptive 'Fire in the hole!'" #define PLUGIN_VERSION "0.1" #define PLUGIN_AUTHOR "VEN" enum grenade { GRENADE_HE, GRENADE_FLASH, GRENADE_SMOKE } // EDITABLE: grenade description new const g_grenade_description[_:grenade][] = { " [Granat Wybuchowy]", " [Granat Oslepiajacy]", " [Granat Dymny]" } enum color { COLOR_NORMAL, COLOR_RED, COLOR_BLUE, COLOR_GRAY, COLOR_GREEN } // EDITABLE: grenade description text color new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = { COLOR_RED, COLOR_BLUE, COLOR_GREEN } new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = { CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG, CSW_SMOKEGRENADE } #define COLORCODE_NORMAL 0x01 #define COLORCODE_TEAM 0x03 #define COLORCODE_LOCATION 0x04 new const g_color_code[_:color] = { COLORCODE_NORMAL, COLORCODE_TEAM, COLORCODE_TEAM, COLORCODE_TEAM, COLORCODE_LOCATION } new const g_color_teamname[_:color][] = { "", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR", "" } #define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5 enum radiotext_msgarg { RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1, RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE, RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, } new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole" new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!" new g_msgid_saytext new g_msgid_teaminfo public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text") g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText") g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo") } public message_text(msgid, dest, id) { if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING) return PLUGIN_CONTINUE static arg[32] get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1) if (!equal(arg, g_required_radiotype)) return PLUGIN_CONTINUE get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1) new caller = str_to_num(arg) if (!is_user_alive(caller)) return PLUGIN_CONTINUE new clip, ammo, weapon weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo) for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) { if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) { static text[192] new pos = 0 text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL] get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1) pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg) copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i]) new desccolor = g_grenade_desccolor[i] if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) { static teamname[12] get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1) if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) { msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor]) msg_saytext(id, text) msg_teaminfo(id, teamname) return PLUGIN_HANDLED } } msg_saytext(id, text) return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_CONTINUE } msg_teaminfo(id, teamname[]) { message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id) write_byte(id) write_string(teamname) message_end() } msg_saytext(id, text[]) { message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id) write_byte(id) write_string(text) message_end() }
Niide
29.08.2013
Albo nic w tych pluginach nie ma takiego co mogłoby to powodować albo ja jestem ślepy lub głupi. Zrób może tak: Gdy już nie będzie graczy na serwerze, wyłącz wszystkie pluginy i sprawdzaj po jednym. Możliwe, że jest inne wyjaśnienie o którym nie wiem
LageR#
29.08.2013
Wyłączyłem wszystkie, ale nadal było że znajduję się w TSpawn lub gdzieś indziej. Dodam jeszcze, że tego nie ma na wszystkich mapach. Na de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_prodigy to jest, ale nie będę wszystkich wymieniał, bo nie wiem dokładnie na których to jeszcze jest.
Da się coś z tym zrobić?
Patrzyłem, że to właśnie jest w nowej grze na botach. I może jest jakaś opcja wyłączenia tego?
eSkaa 02.09.2013
Postaw ; przed descriptive_fire_in_the_hole.amxx Wtedy plugin jest wyłączony,
LageR#
02.09.2013
No co Ty! Nie wiedziałem. Przecież pisałem, że wyłączałem wszystkie pluginy i nie zadziałało, a tak pozatym nie czytałeś chyba o co mi dokładnie chodzi.
Użytkownik arturek5533 edytował ten post 02.09.2013 19:53
Niide
02.09.2013
Nie mam pojęcia co może to powodować. Niestety nikt z większą wiedzą niż ja się tu nie chce wypowiedzieć więc dalej Ci będę próbował pomagać. Pokaż amxx.cfg i server.cfg.
Użytkownik Niide edytował ten post 02.09.2013 20:58
MAGNET
03.09.2013
Nie wiem, gdzie sie to edytuje, ale na pewno nie w addons i w gore