←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wywolanie dzwieku po X zabiciach

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 27.08.2013

Chce sie spytac jak moge wywolac dzwiek dla gracza ktory zabije np 6 osob? (Dzwiek ma slyszec tylko ten gracz)

Odpowiedz

  • +
  • -
`Sernik - zdjęcie `Sernik 27.08.2013

Plugin ultimate_sounds w zależności od wersji językowej jakiej używasz, musisz zmienić sposób wyświtlania, np:

announce(killer, level)
{
new streak = get_streak()
 
if (streak&1)
{
     new name[32];
 
    get_user_name(killer, name, 32);
set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
}
 
if (streak&2){
     client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
}


na:

announce(killer, level)
{
new streak = get_streak()
 
if (streak&1)
{
    new name[32];
 
    get_user_name(killer, name, 32);
set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
show_hudmessage(id, stkmessages[level], name);
}
 
if (streak&2){
    client_cmd(id, "spk %s", stksounds[level]);
}

Użytkownik sernikkk edytował ten post 27.08.2013 17:00
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 27.08.2013

ale mi plugin jest nie potrzebny, bardzo proszę o podeslanie jak najkrotszego kodu ktory wywoluje ten dzwien np po 6 zabiciach (tak jak pisalem dzwiek ma slyszec tylko gracz ktory zabije te 6 osob)

Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 27.08.2013

Ma odtwarzać po 6 zabójstwach bez śmierci czy ogólnie?

Odpowiedz

  • +
  • -
`Sernik - zdjęcie `Sernik 27.08.2013

z pewnością chodzi o bezśmiertne . Tak jak mówiłem najlepiej wziąć gotowy plugin ultimate_sounds i co najwyzej powyłączać te ilości których się nie chce i edytować to co podałem.

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 27.08.2013

Panowie tak jak mowilem caly plugin mi jest nie potrzebny, nie potrzebne obciazenie dla serwera. Chce kod ktorym wywolam dzwiek po X zabiciu osob (dalej juz sobie go zedytuje jak chce).....
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 30.08.2013

Jak to ma być killstreak to musisz zdeklarować zmienną najlepiej o 33 komórkach.

Naliczasz killstreak kiedy racz kogoś zabije, zerujesz jeśli dednou.

Kiedy killstreak przekroczy 6 to wywołujesz komendę spk/mp3 play w konsoli gracza.

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 30.08.2013

Dodam tylko, że za pomocą DeathMsg ;]

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 30.08.2013

to sie tak latwo mowi jak to zrobic.. Nie zrobilby mi ktos jakiegos szablonu jak to ma wygladac? Sam nie ogarne :(
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 30.08.2013

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Trolololo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hubert"

new ks[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "PlayerKilled", 1);
}

public PlayerKilled(ofiara, atakujacy, rozpadcial){	
	if(is_user_connected(atakujacy))
	ks[atakujacy]++;
	else
	{
	if(is_user_connected(ofiara))
	ks[ofiara] = 0;	
	return HAM_IGNORED;
	}
	
	if(is_user_connected(ofiara))
	ks[ofiara] = 0;	
	else
	return HAM_IGNORED;
	
	if(ks[atakujacy]==6) /* tutaj ilosc zmieniasz*/
	client_cmd(atakujacy, "spk dzwiek.wav");
	
	return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
        precache_generic("sound/dzwiek.wav");

public client_connect(id)
	ks[id] = 0;

Nie rozumiem czemu Ci nie pomogli to jest 30 linijek :blink:


Użytkownik HubertTM edytował ten post 30.08.2013 15:23
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 30.08.2013

Hubercie, tak szybciej się nauczy ^D^

Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 30.08.2013


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Trolololo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hubert"

new ks[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "PlayerKilled", 1);
}

public PlayerKilled(ofiara, atakujacy, rozpadcial){	
	if(is_user_connected(atakujacy))
	ks[atakujacy]++;
	else
	{
	if(is_user_connected(ofiara))
	ks[ofiara] = 0;	
	return HAM_IGNORED;
	}
	
	if(is_user_connected(ofiara))
	ks[ofiara] = 0;	
	else
	return HAM_IGNORED;
	
	if(ks[atakujacy]==6) /* tutaj ilosc zmieniasz*/
	client_cmd(atakujacy, "spk dzwiek.wav");
	
	return HAM_IGNORED;
}

public client_connect(id)
	ks[id] = 0;

Nie rozumiem czemu Ci nie pomogli to jest 30 linijek :blink:

 
A precache? ^^
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 30.08.2013

Fakt, miałem w głowie to że będzie używał dźwięków CS'owych, a nie niestandardowych i mi z głowy wypadło nevermind xD

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 01.09.2013

Hubercie, tak szybciej się nauczy ^D^



A slyszales zeby ktos komus na sile nalal oleju do glowy? Hubert dzięki za pomoc.

// Mozna Zamknac
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 01.09.2013

 

Hubercie, tak szybciej się nauczy ^D^



A slyszales zeby ktos komus na sile nalal oleju do glowy? Hubert Dzięki za pomoc.

// Mozna Zamknac

 

A co my Cię uczymy na siłę? Chcesz się ucz, albo lepiej nie ucz wcale i cały czas polegaj na kodach innych ludzi <_<

Odpowiedz