←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak zablokować startowe bronię

  • +
  • -
MateoZiom - zdjęcie MateoZiom 26.08.2013

Witam mam pytanie jak zrobić aby nie dostawało się usp,glocka oraz c4 na start KAŻDEJ RUNDY? (Aby był sam knife)
Użytkownik MateoZiom edytował ten post 26.08.2013 21:02
Odpowiedz

Matio - zdjęcie Matio 30.08.2013

resx to blokuje kupowanie broni a nie na start...

Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 31.08.2013

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Usuwanie broni na spawn", "0.1", "szelbi");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnGracza", 1);
}

public SpawnGracza(id)
{
	strip_user_weapons(id);
	give_item(id, "weapon_knife");
}

Użytkownik norbi1952 edytował ten post 31.08.2013 10:37
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 31.08.2013

public SpawnGracza(id)
{
    strip_user_weapons(id);
    give_item(id, "weapon_knife");
}

zamień na

public SpawnGracza(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return HAM_IGNORED;
    strip_user_weapons(id);
    give_item(id, "weapon_knife");
 
    return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik d0naciak edytował ten post 31.08.2013 10:57
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 31.08.2013

public SpawnGracza(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return HAM_IGNORED;
    strip_user_weapons(id);
    give_item(id, "weapon_knife");
 
    return HAM_IGNORED;
}

zamień na:

public SpawnGracza(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return HAM_IGNORED;
    strip_user_weapons(id);
    set_pdata_int(id, 116, 0)
    give_item(id, "weapon_knife");
 
    return HAM_IGNORED;
}

Dlaczego?

Jak nie będzie set_pdata_int, to jeśli gracz w poprzedniej rundzie miał broń, to nie będzie mógł podnieść broni w tej (z ziemi)

 

+ Co do dawania noża, to według mnie można dać opóźnienie randomowe 0.1-0.3s. Dlaczego? Często po zmianie rundy z takimi pluginami gracze są wywalani z komunikatem reliabe channel overflowed


Użytkownik HubertTM edytował ten post 31.08.2013 16:02
Odpowiedz