Ustawienie sprites jako wyglad strzalu.
k4x4z5
25.08.2013
Witam mam problem bo nie wiem jak ustawić wygląd strzału jako dany sprites.
Chodzi o to,ze gdy gracz odda strzał to wyglad tego trzalu to dany sprites,ktory ustalimy.
Nie wiem jak to inaczej opisac. Chce aby gracz widzial oddany strzal jako plasmaball.spr
Nie wiem czy dobrze temat nazwalem i czy da sie zmienic wyglad strzalu:D
d0naciak
25.08.2013
Sprawdź
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new const szNewShellModel[] = "sprites/plasmaball.spr"; public plugin_init() { register_plugin("New Shell Model", "0.1", "d0naciak"); register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); } public plugin_precache() precache_model(szNewShellModel); public fw_SetModel(iEnt, szModel[]) { if(!equal(szModel, "models/pshell.mdl")) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, szNewShellModel); return FMRES_SUPERCEDE; }
k4x4z5
25.08.2013
zaraz sprawdze i dam edita.
edit// cos nie dziala nie podmienia strzalu na ten sprites.
Użytkownik ddd52 edytował ten post 25.08.2013 13:23
DarkGL
27.08.2013
Chodzi Ci ok "wystrzelony pocisk" ( mimo że w kodzie czegoś takiego nie ma ) ?
d0naciak
27.08.2013
Darku to było do testów, nigdy nie sprawdzałem takiego kodu i nie wiem czy jakiś byt sobie leci (nabój), ale do rzeczy. Można za pomocą kanapki i fakemety zablokować atak i stworzyć byt który bd leciał z odpowiednią prędkością. Wychwytywać zetknięcie z graczem i zadawać odpowiednią ilość obrażeń
Użytkownik d0naciak edytował ten post 27.08.2013 09:23