←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Zabicie nożem gracza z kevlarem


Najlepsza odpowiedź Raen 24.08.2013 14:35

To jest kod na 1/1 z prawego ale myślę że dasz sobie radę :P
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && get_user_button(attacker) & IN_ATTACK2)
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Engi - zdjęcie Engi 24.08.2013

Cześć, mój problem polega na tym, jak skutecznie zabić gracza nożem gdy ma kevlar?

Przykładowo mam klasę nożownika (post ustawiony na "0"):
 
...

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
	return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
	return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 1.0 && IN_ATTACK2)
		{
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		}
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
Niestety ale 1/1 z kosy w takim przypadku nie działa, trzeba usunąć kevlar ze wszystkich klas które go posiadają. Próbowałem za pomocą "SetHamParamFloat(4, 900.0)" ale to nic nie daje, dalej nie działa natychmiastowe zabicie z kosy, jakieś pomysły?
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Raen - zdjęcie Raen 24.08.2013

To jest kod na 1/1 z prawego ale myślę że dasz sobie radę :P
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && get_user_button(attacker) & IN_ATTACK2)
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Engi - zdjęcie Engi 24.08.2013

Działczy, +
Odpowiedz
Zablokowany