Klasa predator nie działa
Neo Farcik 23.08.2013
Spoiler
Siemka, mam problem na serwerze. Mianowicie nie działa klasa predator- dokłądniej nie działa jej niewidzialność na E nwm czym to jest spowodowane próowałem już różne predatory z forum sciągać ale żaden nie działał. Inne klasy działają im niewidki naczy one mają tak po 10-20/255 ale działają, predaotr ma 1/255 i niedziała Nibęde podawał klasy bo każdy prdator z forum mi nie dział: Macie tu plugins.ini
Vasto_Lorde
23.08.2013
Pomysł 1: Odblokuj wszystkie moduły
Pomysł 2: Wyłącz wszystkie klasy i włącz predatora, sprawdź czy działa. Jeśli działa, włączaj po kolei każdą klasę i sprawdzaj czy predator działa. Gdy nie będzie działał - ostatnia klasa którą włączyłeś bugowała predatora. Wywal ją, albo poproś o naprawienie.
Pomysł 3: Predator jest po prostu zepsuty - daj .sma klasy.
Neo Farcik 23.08.2013
Dzięki zrobie to rano i dam znać czy pomogło, neistety mam sporo klas to troche mi to zajmie ale ok dzięki za odpowiedz mam nadzieje że któryśz punktów pomoże
[spoiler]
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Predator (VIP)"; new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 15; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Sajjuk", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); set_pev(id, pev_gravity, 0.6); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS.0, "wyłącz", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public wyłącz(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_gravity, 0.6); wykorzystal[id] = false; } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Neo Farcik 24.08.2013
Ziomeckzu wielkie thx usuwałem te kalsy i do końca nwm która mi psułą ale ktoraś na pewno leci + Można zamknąć ;D