Prosba o 9 Klas "Snajper"
Mr.Ja 20.08.2013
Hej!
Snajper-1/3 z awp|AWP i USP
Scouter-1/4 z scouta 1 rakieta | Scout i USP
Strzelec-5 dmg +int z usp (2int +1dmg) | USP
Skoczek-Ma line spidermana | M4A1
Teleporter-Teleportuje sie co 10 sek | Uzi
Premki
Mroczny komandos-1/6 z M4A1, 1/1 z kosy, podczas trzymania kosy 15/255 widocznosci | M4A1 (Admin_level_G)
Agent- 1/7 z kazdej broni 10/255 widocznosci | MP5(Admin_level_G)
Strzelec Ognia 1/7 z Mp5, 2 rakiety (75dmg + int) | MP5 (Admin_level_H)
Super Ninja - 0/255 widocznosci | TYLKO NOZ (Admin_level_H)
Super premki
Assasyn-Ma 1/2 z AWP 1/1 z kosy 15/255 Podczas kucania na nożu 2 rakiety | M4A1 AWP (Admin_level_F)
ShootMan-Ma 1/5 na drop broni wroga, 1/4 na oślepienie, 5dmg + int (2 int = 1 dmg) | AK M4A1 (Admin_level_E)
Tali 20.08.2013
SpontaN
20.08.2013
Coś nie mogę dodać do załączonych plików
Edited by SpontaN, 20.08.2013 21:55.
Edited by SpontaN, 20.08.2013 21:55.
Pr0 Ogar970 21.08.2013
Łap Agenta :
łap Super Ninje :
Edited by CheQ, 21.08.2013 08:47.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Agent"; new const opis[] = "Posiada 1/7 z kazdej broni , slabo jest widoczny."; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Agent] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 7) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
łap Super Ninje :
#include #include #include #include new const nazwa[] = "Super Ninja"; new const opis[] = "0/255 widocznosci | TYLKO NOZ"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Super Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; }
Edited by CheQ, 21.08.2013 08:47.