←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prosba o 9 Klas "Snajper"

Mr.Ja's Photo Mr.Ja 20.08.2013

Hej!

Snajper-1/3 z awp|AWP i USP

Scouter-1/4 z scouta 1 rakieta | Scout i USP

Strzelec-5 dmg +int z usp (2int +1dmg) | USP

Skoczek-Ma line spidermana | M4A1

Teleporter-Teleportuje sie co 10 sek | Uzi

 

Premki

Mroczny komandos-1/6 z M4A1, 1/1 z kosy, podczas trzymania kosy 15/255 widocznosci | M4A1 (Admin_level_G)

Agent- 1/7 z kazdej broni 10/255 widocznosci | MP5(Admin_level_G) 

Strzelec Ognia 1/7 z Mp5, 2 rakiety (75dmg + int) | MP5 (Admin_level_H)

Super Ninja - 0/255 widocznosci | TYLKO NOZ (Admin_level_H)

 

 

Super premki

Assasyn-Ma 1/2 z AWP 1/1 z kosy 15/255 Podczas kucania na nożu 2 rakiety | M4A1 AWP  (Admin_level_F)

ShootMan-Ma 1/5 na drop broni wroga, 1/4 na oślepienie, 5dmg + int (2 int = 1 dmg) | AK M4A1  (Admin_level_E)

 

Quote

  • +
  • -
Play 4FuN's Photo Play 4FuN 20.08.2013

Attached File  codclass_snajper.sma   1.25KB   16 downloads

Quote

Tali's Photo Tali 20.08.2013

Attached File  codclass_SuperNinja.sma   968bytes   57 downloads



Attached File  codclass_Scouter.sma   3.84KB   67 downloads
Quote

Mr.Ja's Photo Mr.Ja 20.08.2013

+ leci :)

Quote

Tali's Photo Tali 20.08.2013

Attached File  codclass_Assasyn.sma   4.52KB   13 downloads

Quote

Mr.Ja's Photo Mr.Ja 20.08.2013

Ref

Quote

  • +
  • -
SpontaN's Photo SpontaN 20.08.2013

Coś nie mogę dodać do załączonych plików :/
Edited by SpontaN, 20.08.2013 21:55.
Quote

Pr0 Ogar970's Photo Pr0 Ogar970 21.08.2013

Łap Agenta :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Agent";
new const opis[]    = "Posiada 1/7 z kazdej broni , slabo jest widoczny.";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Agent] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 7) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

łap Super Ninje :
#include 
#include 
#include 
#include 
        
new const nazwa[]   = "Super Ninja";
new const opis[]    = "0/255 widocznosci | TYLKO NOZ";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Super Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

Edited by CheQ, 21.08.2013 08:47.
Quote