Witam, posiadam serwer Paintball, w którym VIP'y otrzymują supermarker. Po śmierci supermarker leżał na ziemi i inni mogli go podnieść i przechować do nowej rundy, więc wgrałem plugin, aby bronie od razu znikały po wyrzuceniu lub śmierci.
Chciałbym przerobić ten plugin, aby było dozwolone podniesienie MP5 (po wyrzuceniu i śmierci). Żeby tylko supermarker (P90) i inne bronie znikały oraz nikt nie mógł go podnieść.
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "RemoveWeapons" #define VERSION "1.0.1" #define AUTHOR "R3X" new gcvarDef,gcvarDrop; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1); gcvarDrop=register_cvar("amx_remove_dropped","1"); gcvarDef=register_cvar("amx_remove_default","1"); register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0"); } public eventRoundInit(){ new bool:enabled=(get_pcvar_num(gcvarDef)==0) new ent=-1; do{ ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity"); if(pev_valid ( ent )) { set_pev(ent, pev_solid, enabled?SOLID_TRIGGER:SOLID_NOT); fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,enabled?255:0); } } while(ent); } public fwSetModel(ent, model[]){ if(get_pcvar_num(gcvarDrop)==0) return FMRES_IGNORED; new szClass[32]; pev(ent, pev_classname,szClass, 31); if(equal(szClass,"weaponbox")){ if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl")) { dllfunc(DLLFunc_Think, ent); return FMRES_HANDLED; } }else if(equal(szClass,"weapon_shield")){ engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; } stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) { new Float:RenderColor[3] RenderColor[0] = float(r) RenderColor[1] = float(g) RenderColor[2] = float(b) set_pev(entity, pev_renderfx, fx) set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor) set_pev(entity, pev_rendermode, render) set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount)) return 1 } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */