Witam,
gracze ostatnio bardzo się skarżyli na rakiety podczas freeze time, postanowiłem coś z tym zrobić i podzielić się z wami
Zaczynajmy, na początku pluginu dodajemy dwie nowe zmienne:
new Float:czas_blokady, Float:blokada_skilla;
Do plugin_init() dodajemy:
czas_blokady = register_cvar("cod_skill_freezetime", "5.0");
Gdzie wartość 5.0, podmieniamy na czas, jaki ma trwać blokada (np: czas freeze time), następnie podmieniamy funkcję NowaRunda() na:
public NowaRunda(){ blokada_skilla = get_gametime() + czas_blokady; freezetime = true; }
Następnie na początku funkcji EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ), dodajemy:
if(blokada_skilla > get_gametime()) return FMRES_IGNORED;
I to by było na tyle, od teraz możemy blokować użycie skillów klasy na określony czas za pomocą cvara
Kod sprawdzony i działa, liczę na masę hejtu