←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy Plugin
Gorąca Prośba o Vipa Paintball

SLOWIK1 - zdjęcie SLOWIK1 15.08.2013

Witam, mam do Was gorącą prośbę, mianowicie potrzebuję vipa na serwer Paintball. Po części ogarniam generetorvipa ale nie do końca !

 

Prosiłbym aby vip posiadał :

 

Własny Model (CT & TT)
Status V.I.P w ScoreBoard
Powitanie gdy wchodzi/wychodzi na serwer
Listę V.i.P na serwerze /vips
Motd z informacja o tym co daje V.i.P /vip
110 HP co uchroni go przed zabiciem z HE :)
Deff dla ct

1 dodatkowy skok

Losowe granaty

Supermarker - P90

Prefix V.I.P. przed nickiem !

 

Proszę o szybką odpowiedź !

 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
aVeQ - zdjęcie aVeQ 15.08.2013

Ścieżka do modelu CT:models/player/VipCT/VipCT.mdl

Ścieżka do modelu CT:models/player/VipTT/VipTT.mdl

 

Plik vip.txt dodaj do cstrike/

 

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  vip.sma   5,87 KB   70 Ilość pobrań

Użytkownik aVeQ edytował ten post 15.08.2013 17:45
Odpowiedz

SLOWIK1 - zdjęcie SLOWIK1 16.08.2013

Aby dodać model VIpa, TT i CT, i model supermarkera, potrzebny jest plugin ?

 

Odpowiedz

SLOWIK1 - zdjęcie SLOWIK1 16.08.2013

Model vipa podmieniłem, działa.

Teraz tak :

-nie działa

Listę V.i.P na serwerze /vips

-P90 dostaje się dopiero po zdobyciu fraga, tak samo jak losowe granaty,

da sie to jakoś poprawić ?

Jakbyś mógł, prosiłbym o dodanie 1/5 szans na odrodzenie się po śmierci

 

Odpowiedz

  • +
  • -
aVeQ - zdjęcie aVeQ 16.08.2013

Łap powinno działać sprawdzałem :D

dodaj to na serwer cstrike/sprites/skull.spr

 

 

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  skull.spr   109,03 KB   45 Ilość pobrań
  • Załączony plik  vip(1).sma   12,28 KB   35 Ilość pobrań
Odpowiedz

SLOWIK1 - zdjęcie SLOWIK1 16.08.2013

Nazwa pliku zawiera niedozwolone znaki

 

Błąd kompilkatorze

Odpowiedz

  • +
  • -
Niide - zdjęcie Niide 16.08.2013

Wywal (1) z nazwy pluginu.

Odpowiedz

SLOWIK1 - zdjęcie SLOWIK1 16.08.2013

Wszystko działa oprócz jednej rzeczy.

 

P90 dostaje się, dopiero po zdobyciu fraga, wybuchu bomby

Odpowiedz

  • +
  • -
Niide - zdjęcie Niide 16.08.2013

Sprawdź teraz.

Załączone pliki

  • Załączony plik  vip(1).sma   12,25 KB   34 Ilość pobrań
Odpowiedz

SLOWIK1 - zdjęcie SLOWIK1 17.08.2013

Teraz dostaje p90, ale od razu znika..

Odpowiedz

  • +
  • -
Niide - zdjęcie Niide 17.08.2013

Sorki, zapomniałem, że na pb dostaje się broń i kasuje ona poprzednią. Teraz broń się będzie dostawało po 2 sekundach od początku rundy.

Załączone pliki

Odpowiedz

SLOWIK1 - zdjęcie SLOWIK1 17.08.2013

P90 Pojawia sie po 2 sekundach od rozpoczęciu rundy, lecz vip nie dostaje noża i gocka/usp. Posiada tylko P90 i Granaty

Odpowiedz

SLOWIK1 - zdjęcie SLOWIK1 19.08.2013

@refresh

Odpowiedz

  • +
  • -
Niide - zdjęcie Niide 19.08.2013

Trzymaj. Powinno działać.

Załączone pliki

Odpowiedz

SLOWIK1 - zdjęcie SLOWIK1 20.08.2013

Gitara, działa !

 

Mógłbyś mi jeszcze powiedzieć, jak dodać P90 do silniku PB, aby P90 strzelał kulkami ?

 

paintballgun.sma

 

http://wklej.org/id/1112023/

Odpowiedz

  • +
  • -
Niide - zdjęcie Niide 20.08.2013

To wymaga większej operacji. Spróbuj czy mój paintballgun.sma Ci będzie pasował.

Załączone pliki

Odpowiedz

SLOWIK1 - zdjęcie SLOWIK1 20.08.2013

z tego co widzę, masz PB z wyborem broni typu shootgun, a Ja mam PB z tylko markerem ..

Odpowiedz

  • +
  • -
Niide - zdjęcie Niide 20.08.2013

Nie mam wyboru :) Jest sam marker. Wszystko możesz ustawić w cvarach. Moje cvary wyglądają tak:

//Main gameplay vars (most common)

amx_pbgun 1 		//Toggles the paintballguns
pbgun_selectmode 1 	//0 = normal weapon mode / 1 = menu mode / 2 = random gun mode
amx_pbdm 0 		//If enabled players will respawn 3 seconds after killed
pbgun_gravity 0 	//Toggles pellet gravity.
pbgun_nocrosshair 0 	//Toggles the crosshair.
pbmoves_enabled 1 	//Toggles the paintball moves plugin
amx_pbnade 0 		//Toggles the paintball grenade.
amx_pbgun_jam 0 	//Toggles if weapons can jam
amx_knifeonehitkill 0 	//Toggles if the knife kills on one hit (1 = enabled, 0 = disabled)
pbgun_real_pellets 0 	//Toggles the pellet behavior. 1 = some pellets don't explode on impact / 0 = All pellets explode on impact
amx_pbstrip 1		//Toggles if players weapons are stripped in spawn
pbgun_vendetta_enabled 1//Toggle Vendetta on and off
pbgun_vendetta_cant 3	//Amount of times killed in a row to declare vendetta
amx_pbsnade 1		//Toggles coloured smoke grenades
pbgun_pbslauncher 1	//Toggles flashbangs into the paint super launcher

//"Touch only if your server gets funny" vars
pbgun_shots 100 //How many paintball entities can be spawned at once. (If your server is crashing or lagging, decrease this value.)
pbgun_life 15 	//How long the paintball stay spawned
amx_pbmodel 1 	//Toggles if players use the Paintball player model

//Weapons & gameplay misc vars (the "I want to customize everything" vars)
pbgun_damage 100 		//Amount of damage a player takes when hit by a paintball
amx_pbspawnprotect 5 		//Time in seconds a player cannot be killed after spawning (0 to disable)
pbnade_radius 150 		//Radius (in cs units) a player has to be within to die from a grenade.
pbgun_fireratelow 1.1 		//The fire-rate in seconds for slow weapons (launcher and sniper) 
pbgun_fireratemedium 0.5 	//The fire-rate in seconds for medium weapons (shotgun)
pbgun_fireratehigh 0.1	 	//The fire-rate for fast weapons (marker and guns)
pbgun_jamproblow 30 		//How many shots in average will jam slow weapons (this is based on probability).
pbgun_jamprobhigh 1 		//How many shots in average will jam fast weapons (this is based on probability). 
pbgun_velocity_marker 2000 	//The speed of the pellet shot by this weapon. Be carefull because this value CAN NOT be higher than your current sv_maxvelocity (the default for this is 2000 but my mod sets it to 4000).
pbgun_velocity_pistol 1500 	//Idem.
pbgun_velocity_launcher 1500 	//Idem.
pbgun_velocity_shotgun 1500 	//Idem.
pbgun_velocity_sniper 4000 	//Idem.
pbgun_dispersion 1 		//How much average dispersion (recoil) the weapons have. This doesn't affect the sniper with scope.

//Cosmetic vars
pbgun_color 2 //Color of the paintball 1=Random 2=Team 3=Green/Orange 4=Yellow/Purple
pbgun_glow a //a = paintball glows, b = paintball has trail, c = none
pbgun_sound 1 //Toggles the shooting and hitting sounds
amx_pbmodel 1 //Toggles if players use the Paintball player model
amx_pbmoney 1 //Toggles if players money is stripped
Odpowiedz

SLOWIK1 - zdjęcie SLOWIK1 21.08.2013

Wszystko ładnie pięknie, lecz model SuperMarker (złoty marker będący P900 ma bugi modelu. 

Dam CI kilka SS, gdybyś mógł, możesz też wbić na serwer.

 

Bron leżąca powinna wyglądać tak :

http://www20.speedys...t2-13370000.bmp

 

 

a wygląda tak :

http://www20.speedys...e-dust20003.bmp

 

 

a na graczu wygląda jak *** ;d

http://www20.speedys...e-dust20001.bmp

 

Odpowiedz