Gorąca Prośba o Vipa Paintball
SLOWIK1 15.08.2013
Witam, mam do Was gorącą prośbę, mianowicie potrzebuję vipa na serwer Paintball. Po części ogarniam generetorvipa ale nie do końca !
Prosiłbym aby vip posiadał :
Własny Model (CT & TT)
Status V.I.P w ScoreBoard
Powitanie gdy wchodzi/wychodzi na serwer
Listę V.i.P na serwerze /vips
Motd z informacja o tym co daje V.i.P /vip
110 HP co uchroni go przed zabiciem z HE
Deff dla ct
1 dodatkowy skok
Losowe granaty
Supermarker - P90
Prefix V.I.P. przed nickiem !
Proszę o szybką odpowiedź !
aVeQ
15.08.2013
Ścieżka do modelu CT:models/player/VipCT/VipCT.mdl
Ścieżka do modelu CT:models/player/VipTT/VipTT.mdl
Plik vip.txt dodaj do cstrike/
Załączone pliki
Użytkownik aVeQ edytował ten post 15.08.2013 17:45
SLOWIK1 16.08.2013
Aby dodać model VIpa, TT i CT, i model supermarkera, potrzebny jest plugin ?
SLOWIK1 16.08.2013
Model vipa podmieniłem, działa.
Teraz tak :
-nie działa
Listę V.i.P na serwerze /vips
-P90 dostaje się dopiero po zdobyciu fraga, tak samo jak losowe granaty,
da sie to jakoś poprawić ?
Jakbyś mógł, prosiłbym o dodanie 1/5 szans na odrodzenie się po śmierci
aVeQ
16.08.2013
Łap powinno działać sprawdzałem
dodaj to na serwer cstrike/sprites/skull.spr
Załączone pliki
SLOWIK1 16.08.2013
Wszystko działa oprócz jednej rzeczy.
P90 dostaje się, dopiero po zdobyciu fraga, wybuchu bomby
Niide
17.08.2013
Sorki, zapomniałem, że na pb dostaje się broń i kasuje ona poprzednią. Teraz broń się będzie dostawało po 2 sekundach od początku rundy.
Załączone pliki
SLOWIK1 17.08.2013
P90 Pojawia sie po 2 sekundach od rozpoczęciu rundy, lecz vip nie dostaje noża i gocka/usp. Posiada tylko P90 i Granaty
SLOWIK1 20.08.2013
Gitara, działa !
Mógłbyś mi jeszcze powiedzieć, jak dodać P90 do silniku PB, aby P90 strzelał kulkami ?
paintballgun.sma
Niide
20.08.2013
To wymaga większej operacji. Spróbuj czy mój paintballgun.sma Ci będzie pasował.
Załączone pliki
SLOWIK1 20.08.2013
z tego co widzę, masz PB z wyborem broni typu shootgun, a Ja mam PB z tylko markerem ..
Niide
20.08.2013
Nie mam wyboru Jest sam marker. Wszystko możesz ustawić w cvarach. Moje cvary wyglądają tak:
//Main gameplay vars (most common) amx_pbgun 1 //Toggles the paintballguns pbgun_selectmode 1 //0 = normal weapon mode / 1 = menu mode / 2 = random gun mode amx_pbdm 0 //If enabled players will respawn 3 seconds after killed pbgun_gravity 0 //Toggles pellet gravity. pbgun_nocrosshair 0 //Toggles the crosshair. pbmoves_enabled 1 //Toggles the paintball moves plugin amx_pbnade 0 //Toggles the paintball grenade. amx_pbgun_jam 0 //Toggles if weapons can jam amx_knifeonehitkill 0 //Toggles if the knife kills on one hit (1 = enabled, 0 = disabled) pbgun_real_pellets 0 //Toggles the pellet behavior. 1 = some pellets don't explode on impact / 0 = All pellets explode on impact amx_pbstrip 1 //Toggles if players weapons are stripped in spawn pbgun_vendetta_enabled 1//Toggle Vendetta on and off pbgun_vendetta_cant 3 //Amount of times killed in a row to declare vendetta amx_pbsnade 1 //Toggles coloured smoke grenades pbgun_pbslauncher 1 //Toggles flashbangs into the paint super launcher //"Touch only if your server gets funny" vars pbgun_shots 100 //How many paintball entities can be spawned at once. (If your server is crashing or lagging, decrease this value.) pbgun_life 15 //How long the paintball stay spawned amx_pbmodel 1 //Toggles if players use the Paintball player model //Weapons & gameplay misc vars (the "I want to customize everything" vars) pbgun_damage 100 //Amount of damage a player takes when hit by a paintball amx_pbspawnprotect 5 //Time in seconds a player cannot be killed after spawning (0 to disable) pbnade_radius 150 //Radius (in cs units) a player has to be within to die from a grenade. pbgun_fireratelow 1.1 //The fire-rate in seconds for slow weapons (launcher and sniper) pbgun_fireratemedium 0.5 //The fire-rate in seconds for medium weapons (shotgun) pbgun_fireratehigh 0.1 //The fire-rate for fast weapons (marker and guns) pbgun_jamproblow 30 //How many shots in average will jam slow weapons (this is based on probability). pbgun_jamprobhigh 1 //How many shots in average will jam fast weapons (this is based on probability). pbgun_velocity_marker 2000 //The speed of the pellet shot by this weapon. Be carefull because this value CAN NOT be higher than your current sv_maxvelocity (the default for this is 2000 but my mod sets it to 4000). pbgun_velocity_pistol 1500 //Idem. pbgun_velocity_launcher 1500 //Idem. pbgun_velocity_shotgun 1500 //Idem. pbgun_velocity_sniper 4000 //Idem. pbgun_dispersion 1 //How much average dispersion (recoil) the weapons have. This doesn't affect the sniper with scope. //Cosmetic vars pbgun_color 2 //Color of the paintball 1=Random 2=Team 3=Green/Orange 4=Yellow/Purple pbgun_glow a //a = paintball glows, b = paintball has trail, c = none pbgun_sound 1 //Toggles the shooting and hitting sounds amx_pbmodel 1 //Toggles if players use the Paintball player model amx_pbmoney 1 //Toggles if players money is stripped
SLOWIK1 21.08.2013
Wszystko ładnie pięknie, lecz model SuperMarker (złoty marker będący P900 ma bugi modelu.
Dam CI kilka SS, gdybyś mógł, możesz też wbić na serwer.
Bron leżąca powinna wyglądać tak :
http://www20.speedys...t2-13370000.bmp
a wygląda tak :
http://www20.speedys...e-dust20003.bmp
a na graczu wygląda jak *** ;d