←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
[ROZWIĄZANE] Prośba o stworzenie klasy Zeus


Najlepsza odpowiedź Jamdzam 13.08.2013 10:57

Masz tego Zeusa

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Zeus(VIP)";
new const opis[]    = "1/2 z Noza, 2x skok, oraz na nożu widoczność zredukowana do 2";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Zeus(VIP)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    cs_set_user_defuse(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 2);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    

    if(damagebits & DMG_BULLET)

    {

        new weapon = get_user_weapon(idattacker);

        

        if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)

            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

           

    }

    

    return HAM_IGNORED;

}
 

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
nexz - zdjęcie nexz 13.08.2013

Witam.

Prosiłbym obeznanych o utworzenie dla mnie klasy Zeus, która była by klasą premium na flagę "q - własny poziom E", która miała by następujące statystyki:

20 inteligencja

30 zdrowie

40 kondycja

20 wytrzymałość

 

I posiadała M3 oraz 1/2 z niego, deagle [normalna szansa zabicia], 2x skok, oraz na nożu widoczność zredukowana do 2.

 

Oczywiścię wynagrodzę plusami ;)

Pozdrawiam.

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 13.08.2013

Masz tego Zeusa

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Zeus(VIP)";
new const opis[]    = "1/2 z Noza, 2x skok, oraz na nożu widoczność zredukowana do 2";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Zeus(VIP)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    cs_set_user_defuse(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 2);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    

    if(damagebits & DMG_BULLET)

    {

        new weapon = get_user_weapon(idattacker);

        

        if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)

            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

           

    }

    

    return HAM_IGNORED;

}
 

Odpowiedz

  • +
  • -
nexz - zdjęcie nexz 13.08.2013

Była mała pomyłka, lecz ją skorygowałem ;)

 

Dziękuję ;)


Użytkownik nexz edytował ten post 13.08.2013 11:38
Odpowiedz
Zablokowany