[ROZWIĄZANE] Większy exp dla słabego gracz...
Andrzejek
07.08.2013
Witam, tak jak w temacie, jaki zrobić warunek, żeby np. Za każde pełne 5 lvl różnicy, osoba posiadająca niższy LVL będzie dostawała o 10 expa więcej??
Jamdzam
07.08.2013
dodaj cos w stylu tego warunku
w public death
new roznica;
roznica=poziomgracza[ofiara]-poziomgracza[zabojca]
if(roznica == 5 && poziomgracza[zabojca]>poziom[ofiara])
doswiadczeniegracza[zabojca] + 10;
cos takiego moze zadziala nie mam pewnosci ale tyle wymyslilem na poczekaniu
to tylko Prowizorka nie gotowa funkcja !
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 07.08.2013 22:08
sebul
08.08.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL