←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Proszę o Klasę "Arab"

Zablokowany

DixUni - zdjęcie DixUni 06.08.2013

Arab:

Opis: Posiada modul orzutowy Uzycie (E) oraz 2 skoki

Bronie : Famas,Glock,He

HP: 0

Kond: 10

Inta: 0

Wytrz: 2

Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 06.08.2013

Masz Tutaj Tego Araba

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = "Arab";
new const opis[]    = "Ma Long Jump co 4 sec oraz 2 skoki w powietrzu";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

    
new skoki[33];

new ma_klase[33];
new player_b_froglegs[33] = 1;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_forward(FM_PlayerPreThink, "Prethink_froglegs");
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_USE) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

public Prethink_froglegs(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
if (get_user_button(id) & IN_DUCK)
{
if (player_b_froglegs[id] == 1)
{
player_b_froglegs[id] = floatround(halflife_time())
}
else
{
if (floatround(halflife_time())-player_b_froglegs[id] >= 4.0) // Tutaj podajemy czas zamiast X
{
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 1000, fl_iNewVelocity)
fl_iNewVelocity[2] = 210.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
player_b_froglegs[id] = 1
}
}
}
else
{
player_b_froglegs[id] = 1
}
}

 


Użytkownik Jamdzam edytował ten post 06.08.2013 22:39
Odpowiedz

DixUni - zdjęcie DixUni 07.08.2013

Dzięki, Close

+ dla cb

Odpowiedz
Zablokowany