BUG Silnika z HP
Pr0 Ogar 05.08.2013
Załączone pliki
BlackPerfum
05.08.2013
To nie żaden bug!!! Tylko nie przemyślana ingerencja w kod ;D Wystarczyło zmienić dwie wartości argumentów w funkcji i dodać pewną wartość i wszystko działa
W tej funkcji:
PobierzZdrowie(id, x, y, z)
Trzy ostatnie argumenty odpowiadają jaką liczbę pobrać:
x - jeśli jest ustawione na true to pobiera zdrowie zdobyte poprzez dodawanie w statystyki (bądź inny sposób, nie gram na serwerach typu cod dlatego zbytnio nie wiem)
y - jeśli jest ustawione na true to pobiera zdrowie podstawowe klasy
z - jeśli jest ustawione na true to pobiera zdrowie bonusowe
jeśli wszystkie ustawisz na 1 ( 1 == !0 == true) to pobierze ci łączną sumę zdrowia gracza (a dokładnie jego aktualnej klasy )
Tu masz poprawiony cod
z tej linijki:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2;
Na:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 0, 0)*2+zdrowie_klas[klasa_gracza[id]]+bonusowe_zdrowie_gracza[id];
Aby było ładniej można też zrobić tak:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 0, 0)*2+PobierzZdrowie(id, 0, 1, 1);
Tzn. nie mnożę podstawowego hp i bonusowego razy dwa tylko ze statystyk
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 05.08.2013 20:55
Pr0 Ogar 06.08.2013
Użytkownik Pr0 Ogar edytował ten post 06.08.2013 14:56