←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Error w kompilatorze co robię źle?

  • +
  • -
Flap Jack.794's Photo Flap Jack.794 05.08.2013

Co zrobiłem źle że nie chce mi kompilować klasy? Robię według tego poradnika: http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "1/12 na natychmiastowe zabicie z AK-47.";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Edited by Flap Jack.794, 05.08.2013 09:48.
Quote

  • +
  • -
ka.linux's Photo ka.linux 05.08.2013

Chaotycznie napisane...

Używaj [.code] [./code]  bez kropek.

 

pod:

new const wytrzymalosc = 20;

Brakuje:

new bool:ma_klase[33];

Usuń

if(weapon == CSW_AK47 &amp;amp;amp;&amp;amp;amp; damage &amp;amp;gt; 20.0 &amp;amp;amp;&amp;amp;amp; random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Pod:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}    
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && !random(12) && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}

 

 

Quote

  • +
  • -
Flap Jack.794's Photo Flap Jack.794 05.08.2013

Dzięki elegancko a w random nie powinno być 1,12 czy to nie przeszkadza?
Quote

  • +
  • -
ka.linux's Photo ka.linux 05.08.2013

Jest to inaczej użyte i nie trzeba, jak dla mnie lepsza taka opcja; )

Quote

  • +
  • -
Flap Jack.794's Photo Flap Jack.794 05.08.2013

okej dzięki :)
Quote