Error w kompilatorze co robię źle?
Flap Jack.794
05.08.2013
Co zrobiłem źle że nie chce mi kompilować klasy? Robię według tego poradnika: http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "1/12 na natychmiastowe zabicie z AK-47.";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Edited by Flap Jack.794, 05.08.2013 09:48.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "1/12 na natychmiastowe zabicie z AK-47.";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Edited by Flap Jack.794, 05.08.2013 09:48.
ka.linux
05.08.2013
Chaotycznie napisane...
Używaj [.code] [./code] bez kropek.
pod:
new const wytrzymalosc = 20;
Brakuje:
new bool:ma_klase[33];
Usuń
if(weapon == CSW_AK47 &amp;amp;&amp;amp; damage &amp;gt; 20.0 &amp;amp;&amp;amp; random_num(1,12) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Pod:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); }
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && !random(12) && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Flap Jack.794
05.08.2013
Dzięki elegancko a w random nie powinno być 1,12 czy to nie przeszkadza?