←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] jak sprawdzic czy gracz ma za...


Najlepsza odpowiedź speedkill 07.08.2013 16:34

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /test", "SilencerCheck");
}

public SilencerCheck(id){
	new g_WeaponIndex = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
	
	if(cs_get_weapon_silen(g_WeaponIndex)){
		client_print(id, 3, "Masz tlumik.");
	}
	else{
		client_print(id, 3, "Brak tlumika.");
	}
}
Jeżeli chcesz to sprawdzać bez używania komend, użyj:
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "SilencerCheck")
https://forums.allie...ad.php?t=208658 Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 05.08.2013

witam

znalałem to

 

cs_get_weapon_silen ( index )

 

i nie wiem jak go uzyc

 

 

np jak sprawdzic tym czy gracz ma tlumik na usp

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 05.08.2013

if (cs_get_weapon_silen[id])

{

///code

}

?

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 05.08.2013

w dokumentacji jest podane ze

 

index - numer bytu broni.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 07.08.2013

o co chodzi z tym numer bytu broni??

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź speedkill - zdjęcie speedkill 07.08.2013

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /test", "SilencerCheck");
}

public SilencerCheck(id){
	new g_WeaponIndex = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
	
	if(cs_get_weapon_silen(g_WeaponIndex)){
		client_print(id, 3, "Masz tlumik.");
	}
	else{
		client_print(id, 3, "Brak tlumika.");
	}
}
Jeżeli chcesz to sprawdzać bez używania komend, użyj:
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "SilencerCheck")
https://forums.allie...ad.php?t=208658
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 07.08.2013

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /test", "SilencerCheck");
}

public SilencerCheck(id){
	new g_WeaponIndex = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
	
	if(cs_get_weapon_silen(g_WeaponIndex)){
		client_print(id, 3, "Masz tlumik.");
	}
	else{
		client_print(id, 3, "Brak tlumika.");
	}
}

public SilencerCheck(id){
new g_WeaponIndex = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);

if(is_valid_ent(g_WeaponIndex) && cs_get_weapon_silen(g_WeaponIndex)){ // albo chociaż samo sprawdzenie czy "g_WeaponIndex" jest prawdą
client_print(id, 3, "Masz tlumik.");
}
else{
client_print(id, 3, "Brak tlumika.");
}
}
Odpowiedz
Zablokowany