[ROZWIĄZANE] jak sprawdzic czy gracz ma za...
Najlepsza odpowiedź speedkill 07.08.2013 16:34
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <engine> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /test", "SilencerCheck"); } public SilencerCheck(id){ new g_WeaponIndex = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id); if(cs_get_weapon_silen(g_WeaponIndex)){ client_print(id, 3, "Masz tlumik."); } else{ client_print(id, 3, "Brak tlumika."); } }Jeżeli chcesz to sprawdzać bez używania komend, użyj:
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "SilencerCheck")https://forums.allie...ad.php?t=208658 Przejdź do postu
Rivit
05.08.2013
witam
znalałem to
cs_get_weapon_silen ( index )
i nie wiem jak go uzyc
np jak sprawdzic tym czy gracz ma tlumik na usp
Najlepsza odpowiedź
speedkill
07.08.2013
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <engine> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /test", "SilencerCheck"); } public SilencerCheck(id){ new g_WeaponIndex = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id); if(cs_get_weapon_silen(g_WeaponIndex)){ client_print(id, 3, "Masz tlumik."); } else{ client_print(id, 3, "Brak tlumika."); } }Jeżeli chcesz to sprawdzać bez używania komend, użyj:
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "SilencerCheck")https://forums.allie...ad.php?t=208658
sebul
07.08.2013
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <engine> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /test", "SilencerCheck"); } public SilencerCheck(id){ new g_WeaponIndex = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id); if(cs_get_weapon_silen(g_WeaponIndex)){ client_print(id, 3, "Masz tlumik."); } else{ client_print(id, 3, "Brak tlumika."); } }
public SilencerCheck(id){
new g_WeaponIndex = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
if(is_valid_ent(g_WeaponIndex) && cs_get_weapon_silen(g_WeaponIndex)){ // albo chociaż samo sprawdzenie czy "g_WeaponIndex" jest prawdą
client_print(id, 3, "Masz tlumik.");
}
else{
client_print(id, 3, "Brak tlumika.");
}
}