[ROZWIĄZANE] Proszę o 3 klasy m.in Lekarz
Flap Jack.794
03.08.2013
Witam, chciał bym aby ktoś podjął się tego zadania i wykonał dla mnie 3 klasy. Będę bardzo wdzięczny
1. Klasa: Snajper
HP: 30
Wytrzymałość: 20
kondycja: 20
int: 10
Broń: AWP, DGL, HE
Opis: Zadaje z AWP 80 obr + inta 1/4 nat. zabicie z HE.
2. Klasa: Komandos
HP: 30
Wytrzymałość: 20
kondycja: 40
int: 0
Broń: DGL
Opis: 1/1 natychmiastowe zabicie PPM z noza.
3. Klasa: Lekarz
HP: 20
Wytrzymałość: 20
kondycja: 20
int: 0
Broń: MP5
Opis: Posiada 3 apteczki.
Użytkownik Flap Jack.794 edytował ten post 03.08.2013 23:08
1. Klasa: Snajper
HP: 30
Wytrzymałość: 20
kondycja: 20
int: 10
Broń: AWP, DGL, HE
Opis: Zadaje z AWP 80 obr + inta 1/4 nat. zabicie z HE.
2. Klasa: Komandos
HP: 30
Wytrzymałość: 20
kondycja: 40
int: 0
Broń: DGL
Opis: 1/1 natychmiastowe zabicie PPM z noza.
3. Klasa: Lekarz
HP: 20
Wytrzymałość: 20
kondycja: 20
int: 0
Broń: MP5
Opis: Posiada 3 apteczki.
Użytkownik Flap Jack.794 edytował ten post 03.08.2013 23:08
Jamdzam
03.08.2013
proszę Lekarza
Spoiler
Wystarczylo uzyc generatora klas od razu mowie ze nie chce za to plusa bo mogles sobie nawet sam to zrobic ale masz ;]
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 03.08.2013 23:28
Thief1233
03.08.2013
Łapaj komandosa :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Posiada Deagle, zabija jednym uderzeniem noża (PPM)"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 40; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Jak poprzednik również użyłem generatora klas, także nie trudź się i nie plusuj
dasiek
04.08.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL