Bug z Komandosem i rakietom
Andrzejek
03.08.2013
Witam, mam pewien problem, ponieważ gdy gracz posiada klasę Komandos i item który daje mu np. 2 rakiety to ma graczy na 1 hita, nie ważne ile mają hp zawsze padają na 1 hita, miał ktoś kiedyś taki problem?
Kod dotyku rakiety:
public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
continue;
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]/2), (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
Andrzejek
04.08.2013
Wiem o tym, ale nie ma innego sposobu? Bo czemu Komandos nie może mieć itemu, który daje rakiety