Prośba o 6 klasy min. Teleporter i Cichy k...
piole00068 03.08.2013
1.Ninja
Opis: Posiada 1/9 z noza PPM i LPM
Bronie: TMP , Deagle
Staty
Inta:0
HP:25
Konda:50
Wytrzymałośc:
2.Snajper
Opis:Posiada AWP 1/2 oraz 1/4 z noża PPM
Bronie: AWP , Deagle
Staty
Inta:0
HP:0
Konda:0
Wytrzymałośc:0
3.Szczesciarz
Opis:Posiada Scouta 1/2
Bronie: Scout, Famas
Staty
Inta:0
HP:5
Konda:15
Wytrzymałośc:0
4.Cichy Komandos [Super VIP] (Flaga E)
Opis: Ma 1/1 z noża PPM/LPM widoczność 38% oraz posiada ciche kroki
Bronie: Tylko knife
Staty
Inta:0
HP:25
Konda:100
Wytrzymałośc:30
5.Teleporter [VIP] (Flaga F)
Opis: Moze sie teleportowac co 10 sekund.
Bronie: MP5NAVI , USP
Staty
Inta:0
HP:10
Konda:10
Wytrzymałośc:15
6.SWAT [VIP] (Flaga F)
Opis: Posiada Tarcze i wszystkie glocki z ktorych ma 1/10
Bronie: Wszystkie glocki
Staty
Inta:0
HP:20
Konda:-5
Wytrzymałośc:0
Edited by piole00068, 03.08.2013 17:56.
Jamdzam
06.08.2013
Ninja
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "1/9 z noza (PPM | LPM)";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = -10;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,9) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Szczesciarz
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Szczesciarz";
new const opis[] = "1/2 z SCOUT";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}