←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

GmAMXBans
Hacki serwera zmienianie nazwy

` Jesus - zdjęcie ` Jesus 02.08.2013

Witajcie ostatnio mam problem z hackami serwera zmieniają nazwe serwera czy ustawienia oto logi : L 08/02/2013 - 14:57:10: [admincmd.amxx] Cmd: "****<0><><>" unpause server L 08/02/2013 - 14:57:18: [admincmd.amxx] Cmd: "****<0><><>" pause server
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 02.08.2013

Jak mają flagi chyba rcona to tak jest, usuń flagi graczowi "ch**" (cenzura)

Odpowiedz

` Jesus - zdjęcie ` Jesus 02.08.2013

Nie mają flag ! nic nie ma w users po za tym banują graczy !
Znalazłem jeszcze dziwny plik custom.hpk może to z tym związane
Użytkownik ` Jesus edytował ten post 02.08.2013 14:29
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 02.08.2013

sv_pausable daj na 0 Jak naciskasz na serwerze "Pause Break" ( na klawiaturze ) to się stopuje serwer. i dalej to nwm ^^
Odpowiedz

  • +
  • -
Scorpion Flail - zdjęcie Scorpion Flail 02.08.2013

Podaj binarki jakie posiadasz [status na serwerze]

oraz

zerknij do logów hlds, czyli cstrike>logs [szukaj fraz z "rcon"]

 

Odpowiedz

Fail - zdjęcie Fail 02.08.2013

zmień hasło rcon

Odpowiedz

` Jesus - zdjęcie ` Jesus 02.08.2013

kilka logów
L 08/02/2013 - 15:05:46: Log file started (file "logs/L0802009.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/5787")
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "mp_timelimit" = "20"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "mp_c4timer" = "35"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "mp_flashlight" = "1"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "mp_forcechasecam" = "1"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "mp_freezetime" = "2"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "mp_hostagepenalty" = "5"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "mp_limitteams" = "0"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "mp_roundtime" = "3"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "mp_tkpunish" = "5"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "sv_restartround" = "3"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "sv_maxspeed" = "320"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "allow_spectators" = "1"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "mp_chattime" = "0"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "decalfrequency" = "60"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "sv_maxrate" = "20000"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "sv_contact" = "tw"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "sv_region" = "3"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "max_queries_sec" = "***PROTECTED***"
L 08/02/2013 - 15:05:46: Server cvar "max_queries_window" = "***PROTECTED***"
L 08/02/2013 - 15:05:47: [DPROTO]: Client 0 - Set AuthIdType 8 [dproto]; pClient = 0xb398cf08
L 08/02/2013 - 15:05:47: "Czolko<>" connected, address "109.107.31.200:27005"
L 08/02/2013 - 15:05:47: World triggered "Restart_Round_(3_seconds)"
L 08/02/2013 - 15:05:47: Team "CT" scored "0" with "0" players
L 08/02/2013 - 15:05:47: Team "TERRORIST" scored "0" with "0" players
L 08/02/2013 - 15:05:47: Server cvar "sv_restartround" = "0"
L 08/02/2013 - 15:05:47: [DPROTO]: Client 1 - Set AuthIdType 8 [dproto]; pClient = 0xb3991dfc
L 08/02/2013 - 15:05:47: "` Re[V]o ;*<>" connected, address "178.42.22.151:27005"
L 08/02/2013 - 15:05:47: Server cvar "sv_maxspeed" = "9999"
L 08/02/2013 - 15:05:50: [DPROTO]: Client 1 - Set AuthIdType 8 [dproto]; pClient = 0xb3991dfc
L 08/02/2013 - 15:05:50: "` Re[V]o ;*<>" connected, address "178.42.22.151:27005"
L 08/02/2013 - 15:05:51: Your server needs to be restarted in order to receive the latest update.
L 08/02/2013 - 15:05:51: [DPROTO]: Client 1 - Set AuthIdType 8 [dproto]; pClient = 0xb3991dfc
L 08/02/2013 - 15:05:51: "` Re[V]o ;*<>" connected, address "178.42.22.151:27005"
L 08/02/2013 - 15:05:52: World triggered "Round_Start"
L 08/02/2013 - 15:05:52: Log file closed
L 08/02/2013 - 15:37:42: Log file started (file "logs/L0802010.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/5787")
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "mp_timelimit" = "20"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "mp_c4timer" = "35"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "mp_flashlight" = "1"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "mp_forcechasecam" = "1"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "mp_freezetime" = "2"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "mp_hostagepenalty" = "5"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "mp_limitteams" = "0"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "mp_roundtime" = "3"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "mp_tkpunish" = "5"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "sv_restartround" = "3"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "sv_maxspeed" = "320"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "allow_spectators" = "1"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "mp_chattime" = "0"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "decalfrequency" = "60"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "sv_maxrate" = "20000"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "sv_contact" = "tw"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "sv_region" = "3"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "max_queries_sec" = "***PROTECTED***"
L 08/02/2013 - 15:37:42: Server cvar "max_queries_window" = "***PROTECTED***"
L 08/02/2013 - 15:37:42: [DPROTO]: Client 0 - Set AuthIdType 1 [dp_RevEmu]; pClient = 0xb3993f08
L 08/02/2013 - 15:37:42: "kopola<>" connected, address "91.231.12.196:27005"
L 08/02/2013 - 15:37:43: World triggered "Restart_Round_(3_seconds)"
L 08/02/2013 - 15:37:43: Team "CT" scored "0" with "0" players
L 08/02/2013 - 15:37:43: Team "TERRORIST" scored "0" with "0" players
L 08/02/2013 - 15:37:43: Server cvar "sv_restartround" = "0"
L 08/02/2013 - 15:37:43: Server cvar "sv_maxspeed" = "9999"
L 08/02/2013 - 15:37:43: [DPROTO]: Client 1 - Set AuthIdType 8 [dproto]; pClient = 0xb3998dfc
L 08/02/2013 - 15:37:43: "Bloody<>" connected, address "78.8.14.65:61999"
L 08/02/2013 - 15:37:43: [DPROTO]: Client 2 - Set AuthIdType 8 [dproto]; pClient = 0xb399dcf0
L 08/02/2013 - 15:37:43: "Pozdro<>" connected, address "178.214.25.35:27005"
L 08/02/2013 - 15:37:45: [DPROTO]: Client 0 - Set AuthIdType 1 [dp_RevEmu]; pClient = 0xb3993f08
L 08/02/2013 - 15:37:45: "Terrorism<>" connected, address "31.2.104.167:27005"
L 08/02/2013 - 15:37:46: [DPROTO]: Client 1 - Set AuthIdType 1 [dp_RevEmu]; pClient = 0xb3998dfc
L 08/02/2013 - 15:37:46: "kopola<>" connected, address "91.231.12.196:27005"
L 08/02/2013 - 15:37:47: [DPROTO]: Client 3 - Set AuthIdType 8 [dproto]; pClient = 0xb39a2be4
L 08/02/2013 - 15:37:47: "Bloody<>" connected, address "78.8.14.65:61999"
L 08/02/2013 - 15:37:48: World triggered "Round_Start"
L 08/02/2013 - 15:37:48: Your server needs to be restarted in order to receive the latest update.
L 08/02/2013 - 15:37:48: Log file closed
Odpowiedz

  • +
  • -
Scorpion Flail - zdjęcie Scorpion Flail 02.08.2013

Ale sprawdź jeszcze ogólnie frazy "rcon" w tych logach

Odpowiedz

  • +
  • -
patryk1345 - zdjęcie patryk1345 03.08.2013

Nic to nie da. Stare binarki mają luke w zabezpieczeniach.

 

Polega to na tym że dany gracz wysyła na serwer jaki chce plik, zmieniający rcon i inne rzeczy.

Odpowiedz

  • +
  • -
Thief1233 - zdjęcie Thief1233 03.08.2013

Miałem bardzo podobną sytuację na jednym ze swoich serwerów.

Zastosuj się do tego poradnika: http://cssetti.pl/ne...3-06-2013-fixy/  . 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Ogen Dogen - zdjęcie Ogen Dogen 04.08.2013

Co do samego RCON'a to jeszcze polecam tą lekturkę :

http://amxx.pl/topic...nie-hasla-rcon/

 

+ silne hasło

Odpowiedz

  • +
  • -
Thief1233 - zdjęcie Thief1233 04.08.2013

Zawsze możesz jeszcze wyłączyć rcona, poprzez ustawienie rcon_password "" .

Aha, jeszcze jedno, jeśli masz czytanie adminów z bazy danych, to zmień, żeby czytało z pliku users.ini , znajomy miał właśnie taki przypadek, że ktoś nie wiadomo skąd, jak, gdzie i kiedy przypisał sobie admina przez AMXBans i narobił sporego zamieszania na serwerze.

Wiem, że dodawanie admina poprzez wpisywanie go do users.ini może być uciążliwe, lecz obecnie większość hostingów w posiada edytor adminów (lub coś w ten deseń), które pozwala na zapis w pliku users.ini przez panel administracyjny (na pewno jest to na zabijace i pukawce). Ewentualnie jeśli nie będziesz posiadał takiej opcji możesz skorzystać z net2ftp dzięki któremu będziesz mógł edytować plik na serwerze bez pobierania go na dysk i ponownego wrzucania na serwer.

Odpowiedz