←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Nie działa moc klasy ,klasa dodatkowe dmg

  • +
  • -
Forest94's Photo Forest94 30.07.2013

Witam!

Mam dwa pytania mam klasę w której mam 1/2 z HE i to nie działa.Pytanie dlaczego i jak to naprawić druga sprawa to jak to przerobić aby był większy dmg z danej broni np. +25dmg+int z deagla .A jest to zrobione tak

Spoiler

 

Druga klasa nie działa ciche chodzenie

Spoiler

          
Edited by Forest94, 30.07.2013 13:46.
Quote

  • +
  • -
QuatZo's Photo QuatZo 30.07.2013

Tutaj masz jasno pokazane, że masz 1/3 z HE. Zmień

 if(weapon == 1<<CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

na

 if(weapon == CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 
 
 
Aby było 25DMG(+int) z DGL, musisz pod to:
 

 if(weapon == CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Wkleić to:

if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*25, 0.5, idinflictor, damagebits);

Pamiętaj, że w publikach nie możesz dawać "przedrostka" 1<<, jeżeli piszesz broń.


Edited by QuatZo, 30.07.2013 13:48.
Quote

  • +
  • -
Forest94's Photo Forest94 30.07.2013

a na serwerze jest klasa 1/2 ale dzięki bo ja wszędzie dodaję z 1<<< i dlatego nie czyta pewnie tak ja ma.Jeszcze jakbyś wiedział jak naprawić ciche chodzenie :D A jak jest z dodatkowym dmg ? jak dodać aby był 25 +inteligencja jeszcze?
 


Edited by Forest94, 30.07.2013 14:00.
Quote

  • +
  • -
QuatZo's Photo QuatZo 30.07.2013

To drugie, to jest perk, czy klasa? Jeżeli klasa, to masz błąd. Powinno być tak:
 

public cod_class_enabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
        set_user_footsteps(id, 0);
	ma_klase[id] = false;
}

Edited by QuatZo, 30.07.2013 14:02.
Quote

  • +
  • -
Forest94's Photo Forest94 30.07.2013

Klasa.Zmieniłem tak ja mi podałeś.Kolejna klasa próbowałem sam ją zrobić na podstawie perku 1/4 pojawienie się u wroga ale mam mały problem.W innej klasie też nie działa 1/x z broni...nie chce kompilować

 

Usunąłem wartość_perk[33] a w jednej z linijek pojawia się

 

if(random_num(1,wartosc_perku[id]) == 1)
    {
        new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
        
        cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
        ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
        
        cs_set_user_team(id, team);
    }
}

cały kod

Spoiler
Prosiłbym o pomoc w dokończeniu klasy.Tak aby 1/4 na zrespienie się u wroga oraz aby posiadała ubranie wroga.

 

Jeszcze jedna klasa :D wcześniej się kompilowała teraz nie

wyskakuje błąd w tym ...CSW_HEGRANATE nie działa DMG_HEGRANATE też nie ...

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_DEAGLE&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
            if(weapon == CSW_USP&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
        if(weapon == DMG_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

całe sma

Spoiler

Edited by Forest94, 30.07.2013 17:22.
Quote

  • +
  • -
QuatZo's Photo QuatZo 30.07.2013

Tą drugą klasę zrób od nowa, korzystając z tego poradnika:http://amxx.pl/topic...wybranej-broni/

 

 

W załączniku masz klasę Zielony Beret. Nie testowałem, aczkolwiek powinno działać.

Attached Files


Edited by QuatZo, 30.07.2013 18:12.
Quote