Nie działa moc klasy ,klasa dodatkowe dmg
Forest94
30.07.2013
Witam!
Mam dwa pytania mam klasę w której mam 1/2 z HE i to nie działa.Pytanie dlaczego i jak to naprawić druga sprawa to jak to przerobić aby był większy dmg z danej broni np. +25dmg+int z deagla .A jest to zrobione tak
Druga klasa nie działa ciche chodzenie
Edited by Forest94, 30.07.2013 13:46.
QuatZo
30.07.2013
Tutaj masz jasno pokazane, że masz 1/3 z HE. Zmień
if(weapon == 1<<CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
na
if(weapon == CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Aby było 25DMG(+int) z DGL, musisz pod to:
if(weapon == CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Wkleić to:
if(weapon == CSW_DEAGLE) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*25, 0.5, idinflictor, damagebits);
Pamiętaj, że w publikach nie możesz dawać "przedrostka" 1<<, jeżeli piszesz broń.
Edited by QuatZo, 30.07.2013 13:48.
Forest94
30.07.2013
a na serwerze jest klasa 1/2 ale dzięki bo ja wszędzie dodaję z 1<<< i dlatego nie czyta pewnie tak ja ma.Jeszcze jakbyś wiedział jak naprawić ciche chodzenie A jak jest z dodatkowym dmg ? jak dodać aby był 25 +inteligencja jeszcze?
Edited by Forest94, 30.07.2013 14:00.
QuatZo
30.07.2013
To drugie, to jest perk, czy klasa? Jeżeli klasa, to masz błąd. Powinno być tak:
public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; }
Edited by QuatZo, 30.07.2013 14:02.
Forest94
30.07.2013
Klasa.Zmieniłem tak ja mi podałeś.Kolejna klasa próbowałem sam ją zrobić na podstawie perku 1/4 pojawienie się u wroga ale mam mały problem.W innej klasie też nie działa 1/x z broni...nie chce kompilować
Usunąłem wartość_perk[33] a w jednej z linijek pojawia się
if(random_num(1,wartosc_perku[id]) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
}
cały kod
Jeszcze jedna klasa wcześniej się kompilowała teraz nie
wyskakuje błąd w tym ...CSW_HEGRANATE nie działa DMG_HEGRANATE też nie ...
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_DEAGLE&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_USP&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == DMG_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
całe sma
Edited by Forest94, 30.07.2013 17:22.
QuatZo
30.07.2013
Tą drugą klasę zrób od nowa, korzystając z tego poradnika:http://amxx.pl/topic...wybranej-broni/
W załączniku masz klasę Zielony Beret. Nie testowałem, aczkolwiek powinno działać.
Attached Files
Edited by QuatZo, 30.07.2013 18:12.