Hud bf2, jak na kogos patrzymy-pomoc
sebo97
29.07.2013
Witam, mam taki kod w hud.inl
public DisplayHUD(id){id -= TASK_HUD;if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )return PLUGIN_CONTINUE;if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )return PLUGIN_CONTINUE;if(!is_user_connected(id)){remove_task(id+TASK_HUD);return PLUGIN_CONTINUE;}if ( !gStatsLoaded[id] ){set_hudmessage(0, 128, 0, 0.05, 0.24, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0, 2)ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName)}else{new rank = g_PlayerRank[id];new nextrank;switch(rank){case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;case 17: nextrank = 7;case 18: nextrank = 8;default: nextrank = rank;}++nextrank;new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));new nazwa_gracza[33][64];get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);if(!is_user_alive(id)){new target = pev(id, pev_iuser2);if(!target)return PLUGIN_CONTINUE;set_hudmessage(255, 237, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0, 2);ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nNick : %s^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d/32^nZabicia: %d/%d", gPluginName, nazwa_gracza[target], gRankName[rank], numofbadges[target], totalkills[target], nextrankxp);return PLUGIN_CONTINUE;}else {set_hudmessage(0, 128, 0, 0.05, 0.24, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0, 2)ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nNick : %s^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d/32^nZabicia: %d/%d", gPluginName, nazwa_gracza[id], gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp);return PLUGIN_CONTINUE;}}}I jak patrze na kogos to nic się nie wyświetla, próbowałem na podstawie coda zrobić, ale coś mi nie wyszło, proszę o pomoc
City
29.07.2013
public DisplayHUD(id) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return; if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return; static HUD[64]; if ( !gStatsLoaded[id] ) { formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane..."); } else { new rank = g_PlayerRank[id]; new nextrank; switch(rank) { case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15; case 17: nextrank = 7; case 18: nextrank = 8; default: nextrank = rank; } ++nextrank; new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier)); if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) ) { formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]); } else { formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]); } } message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id); write_byte(0); write_string(HUD); message_end(); }
sebo97
29.07.2013
Kompletnie nie o to mi chodziło... wiesz jak działa hud w codzie? TO chce na takiej samej zasadzie..
@edit podałeś kod jaki miałem na początku, zanim go zacząłem edytować...
Użytkownik sebo97 edytował ten post 29.07.2013 16:11