Jak wgrać własne dźwięki, m.in. levelup, s...
QuatZo
27.07.2013
Witajcie.
Mam pytanie odnośnie wgrywania muzyki na CoD'a od QTM_Peyote (chyba dobrze napisałem). Jak wgrać własne dźwięki zdobywania poziomu, rozpoczęcia rundy i wyboru statystyk? Znalazłem na internecie, że trzeba zmienić wszystko dotyczące muzyki w QTM_CodMod (Edycja --> Zamień --> levelup na poziom), lecz to nie działa. Wchodząc na serwer, dźwięki się pobierają, lecz nie działają poprawnie. Są to dźwięki w formacie *.wav z takimi danymi:
- 16bit (CD)
- 8kHz
- 1 channel (mono)
- Format: *.wav
Konwertowałem te dźwięki z mp3 na wav za pomocą programu dBpoweramp Music Converter, ale muszę coś źle robić.
Przechodząc do sedna sprawy: Wie ktoś, jak dobrze wgrać te dźwięki tak, aby były słyszalne podczas gry? Jakie ustawienia mają być podczas konwertowania?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Raen
27.07.2013
public plugin_precache()
{
precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}
To jest funkcja odpowiedzialna za pobieranie plików w tym wypadku dźwięków, dodaj tutaj swoje dźwięki i zamień stare ścieżki do dźwięków na nowe które chcesz i powinno być wszystko ok
QuatZo
27.07.2013
public plugin_precache()
{
precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}To jest funkcja odpowiedzialna za pobieranie plików w tym wypadku dźwięków, dodaj tutaj swoje dźwięki i zamień stare ścieżki do dźwięków na nowe które chcesz i powinno być wszystko ok
Niestety, to mi wymusza pobieranie tych plików, lecz nie załączą ich, gdy zdobywam lvl, czy mam nową rundę. Dodatkowo, usunąłem standardowe dźwięki z CoD'a, lecz nadal są (kompilowałem, wgrałem i serwer zrestartowałem).
Użytkownik QuatZo edytował ten post 27.07.2013 17:03
Raen
27.07.2013
A jak odpalasz dźwięk? Domyślnie jest tak:
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
Pokaz swoją linijkę
QuatZo
27.07.2013
A jak odpalasz dźwięk? Domyślnie jest tak:
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
Pokaz swoją linijkę
Tak:
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
Może problem tkwi w tym, że jak zmieniałem wszystkie te nazwy, to mogłem coś ominąć? Jedno z nich, to:
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2"); case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
Wcześniej zmieniałem tam tak, jak miało być, ale też nie działało Używałem nawet tej zamiany w PAWN Studio, aby automatycznie wszystko pozamieniał, ale też nie działało.
Użytkownik QuatZo edytował ten post 27.07.2013 17:17
Raen
29.07.2013
Mówisz że masz case z dźwiękami a czy masz jakiegoś switcha żeby wybrać jeden z dźwięków?
dredziox 29.07.2013
Miałem podobny problem.
Musisz zmienić nazwe pliku z start.wav przykładowo na start2.wav to samo w .sma i wtedy powinno być okey.
QuatZo
30.07.2013
Mówisz że masz case z dźwiękami a czy masz jakiegoś switcha żeby wybrać jeden z dźwięków?
Nie rozumiem, jakiego switcha? Ja się dopiero uczę podstaw.
Miałem podobny problem.
Musisz zmienić nazwe pliku z start.wav przykładowo na start2.wav to samo w .sma i wtedy powinno być okey.
Robiłem tak, nawet własne nazwy wpisywałem, wgrywałem na serwer, ale i tak były standardowe dźwięki (pomimo usunięcia ich).
Raen
30.07.2013
Skoro masz:
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
To powinieneś mieć jakiś switch przed tym żeby wybrać jeden z dźwięków np.[
switch(random_num(1,2)) {
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
}
Ten kod wybierze jeden z dwóch dźwięków do odegrania, jak pewnie zauważyłeś losowy dźwięk
QuatZo
30.07.2013
Skoro masz:
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");To powinieneś mieć jakiś switch przed tym żeby wybrać jeden z dźwięków np.[
switch(random_num(1,2)) {
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
}Ten kod wybierze jeden z dwóch dźwięków do odegrania, jak pewnie zauważyłeś losowy dźwięk
Tak, mam to, lecz ja podmieniałem wszystkie cztery dźwięki, czyli jeden powinien być, a tam i tak same standardowe lecą