Prośba o klasę Mistrz
BumBum
26.07.2013
nazwa : "Mistrz [Super Premium]"
opis: Ma :Ma 1/15 na zabicie z M4A1 podczas kucania jego widoczność jest zredukowana do 50
bronie: M4A1, USP, HE
zdrowie:50
kondycja: 40
inteligencja: 0
wytrzymałość: 40
Klasę poproszę pod flagą Admin_Level_F
Eryk172
26.07.2013
Powinno działać
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Mistrz [Super Premium]"; new const opis[] = "Ma 1/15 na zabicie z M4A1 podczas kucania jego widoczność jest zredukowana do 50"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 40; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { client_print(id, print_chat, "[Mistrz [Super Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,5) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Eryk172 edytował ten post 26.07.2013 21:19