←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o klasę Mistrz

  • +
  • -
BumBum - zdjęcie BumBum 26.07.2013

nazwa : "Mistrz [Super Premium]"
opis: Ma :Ma 1/15 na zabicie z M4A1 podczas kucania jego widoczność jest zredukowana do 50
bronie: M4A1, USP, HE
zdrowie:50
kondycja: 40
inteligencja: 0
wytrzymałość: 40

 

 

Klasę poproszę pod flagą Admin_Level_F

Odpowiedz

  • +
  • -
Eryk172 - zdjęcie Eryk172 26.07.2013

Powinno działać ;)

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Mistrz [Super Premium]";
new const opis[]    = "Ma 1/15 na zabicie z M4A1 podczas kucania jego widoczność jest zredukowana do 50";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
    
new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Mistrz [Super Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;


}




//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;


new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;


if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

 


Użytkownik Eryk172 edytował ten post 26.07.2013 21:19
Odpowiedz

  • +
  • -
BumBum - zdjęcie BumBum 27.07.2013

Mógłbyś mi to wrzuciś w .sma ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Kot-CSHH - zdjęcie Kot-CSHH 27.07.2013

Jakaś wielka filozofia to to nie jest...

Załączone pliki

Odpowiedz