[ROZWIĄZANE] Zamrozenie graczy 10 sekund p...
Yakashi 26.07.2013
Witam.. czy moglby mi ktos pokazac jak zrobic jak wychwycic moment 10 sek przed koncem mapy.. do tego zamrozenie wszystkich graczy na ten czas poki mapa sie nie zmienie
Linux'
26.07.2013
if (timeleft < 10)
{
// tekts
}
ale jestem amatorem i gwarancji nie daje
Edited by window, 26.07.2013 11:26.
Yakashi 26.07.2013
to bd 10 min przed ..
ale jestem amatorem i gwarancji nie dajePoczekam na kogos innego
radim
26.07.2013
http://amxx.pl/dokum...a/f120/set_task
Użyj flagi "d"
Edited by radim, 26.07.2013 14:46.
Yakashi 26.07.2013
okej a mozesz mi jeszcze podrzucic pomysl jak zamrozic wszystkich graczy ??
czy to wystarczy dac tak jak w codzie starym freeztime = true ?
tak bd dobrze ??
set_task(10.0,"KoniecMapy", _,_,_, "d")?
Edited by Yakashi, 26.07.2013 15:29.
BlackPerfum
27.07.2013
sex_user_maxspeed
już prędzej set_user_maxspeed* a poza tym to ta funkcja zmienia jedynie maksymalną prędkość gracza ale go nie zamrozi Już prędzej tym sposobem:
set_pev(id_gracza,pev_flags,pev(id_gracza,pev_flags) + FL_FROZEN)
radim
27.07.2013
http://amxx.pl/dokum...t_user_maxspeed
Jeśli chcesz unieruchomić gracza ustaw speed na 0.1
MarWit
27.07.2013
set_pev(id_gracza,pev_flags,pev(id_gracza,pev_flags) + FL_FROZEN)
set_pev( id, pev_flags, pev( id, pev_flags ) | FL_FROZEN )
BlackPerfum
27.07.2013
Właśnie unieruchomić tzn. nie będzie mógł biegać ale nadal będzie mógł skakać, kucać itd.
//MrWit I tak wychodzi na to samo tzn. i tak będzie działać
Edited by BlackPerfum, 27.07.2013 16:01.
MarWit
27.07.2013
Będzie działać, ale jak pracujesz na bitach zgodnie z konwencją powinno się używać operatorów bitowych a nie arytmetycznych.
Gość_21977_* 28.07.2013
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL