Witam, Szukam klasy na Cod'a :
Nazwa: Nozownik (P)
Opis Klasy: Posiada noz i 1/1 na zabicie z PPM, Posiada zmniejszoną grawitacje do 380 oraz jest malo widoczny (Tak zeby bylo widac ale nie zabardzo, jak to w klasach na coda)
Widoczność najlepiej ustawić na 130 - 155.
Mało widoczny ma być zawsze.
Klasa ma być na flagę ADMIN_LEVEL_G czyli flaga s .
i kondycja ustawiona na 35.
hp 25 , i to chyba wszystko... Nazwa klasy może być troche inna
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szukam Klasy Nozownik (P)
#1
Napisano 26.07.2013 11:01
#3
Napisano 26.07.2013 13:24
Sprawdź czy działa
Mógłbyś ją skompilowac jeszcze ? bo niema (P) w nazwie a ja coś kompilowac nie mogę ;/
Użytkownik KrejzoL. edytował ten post 26.07.2013 13:26
#4
Napisano 26.07.2013 15:09
*Sorki że post pod postem, nie mogłem edytować.
Skompiluj sma na takie:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Nozownik (P)"; new const opis[] = "Posiada Noz oraz ma 1/1 na zabicie (PPM), ma zwiekszona kondycje oraz zmniejszona grawitacje."; new const bronie = ""; new const zdrowie = 25; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Nozownik (P)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 135); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) } if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0); }
I podeślij mi .amxx i .sma
#5
Napisano 27.07.2013 13:13
Ref.
#6
Napisano 27.07.2013 13:25
Ja się nie dziwie skoro w miejsce broni wstawiłeś
""
oraz miałeś dwa razy
public cod_class_enabled(id) public cod_class_disabled(id)
Łap poprawione.
Załączone pliki
Pamiętaj! Na obecną chwilę na tym forum nie jestem kimś kto potrafi pisać pluginy. Jestem osobą, która potrafi posługiwać się google, wyszukiwarką, dokumentacją oraz lubi pomagać innym .
79.133.216.66:27015
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych