Witam. Chciałbym zapytać czy da się zrobić taki myk, w którym dookoła gracza po naciśnięciu jakiegoś guzika wyświetli się takie koło, ma to byc zasięg w którym może coś używać. Jeżeli drugi gracz będzie znajdować się poza tym kołem a mimo tego pierwszy gracz użyje czaru na drugiego to funkcja z czarem się nie spełni, wyskoczy błąd, który poinformuje o braku zasięgu. Jest możliwość coś takiego zrobić? Jeżeli tak to jak to jest trudne, czego miałbym użyć. Jak mogę zmieżyć odległość między mną a drugim graczem?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Koło dookoła gracza
#1
Posted 25.07.2013 23:54
#2
Posted 26.07.2013 00:36
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#3
Posted 26.07.2013 00:55
A coś co nie jest związane z funkcjami z codmoda?
Mógłbyś także przybliżyć jakiej funkcji mam użyć do narysowania takie kółka dookoła mnie, także aby było widoczne tylko dla mnie. Nie rozumiem tych write_byte,coord itd. Są może jakieś do tego poradniki? W dokumentacji nie są opisane
Edited by Merciless, 26.07.2013 01:09.
#4
Posted 26.07.2013 08:15
https://forums.allie...d.php?p=1480231
#define TE_BEAMCYLINDER
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#5
Posted 26.07.2013 11:31
Dzięki bardzo, zaraz to może jakoś ogarnę. Masz może opisane jeszcze Hardcoded message types SVC_NOP i funkcje, która poda mi koordy gdzie celuje?
Dałem coś takiego, lecz nadal koordy zwracane są z mojej pozycji, nie z pozycji celownika
new Orgin[3]; get_user_origin(id, Orgin, 1);
Edited by Merciless, 26.07.2013 11:38.
#6
Posted 26.07.2013 12:05
chodzi ci o
get_user_aiming??
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#7
Posted 26.07.2013 12:20
Jak dobrze czytam to ta funkcja nie zwróci mi koordów albo się mylę
#8
Posted 27.07.2013 13:14
Jak mogę zmieżyć odległość między mną a drugim graczem?
Twierdzenie Pitagorasa
Łap funkcję http://amxx.pl/dokum...82/entity-range
A "get_user_origin" z 3 parametrem ustawionym na "1" powinno działać (nigdy nie sprawdzałem czy działa)
Edited by BlackPerfum, 27.07.2013 13:14.
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#9
Posted 27.07.2013 13:35
Get_user_origin z 3 parametrem ustawionym na 1 nie działa
Odnośnie entity_range dziękuje
#10
Posted 27.07.2013 14:34
Pokaż jak to robisz
#11
Posted 27.07.2013 15:50
new Orgin[3] get_user_origin(id, Orgin, 1); client_print(id, print_chat, "^x04 test") message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, Orgin ); write_byte(TE_BEAMCYLINDER) write_coord(Orgin[0]) write_coord(Orgin[1]) write_coord(Orgin[2]) write_coord(Orgin[0] + 100) write_coord(Orgin[1] + 100) write_coord(Orgin[2] ) write_short( sprajt ) write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 10 ); write_byte( 120 ); write_byte( 255 ); write_byte( 0 ); write_byte( 255 ); write_byte( 0 ); write_byte( 128 ); write_byte( 0 ); message_end();
#12
Posted 27.07.2013 15:57
Jak chcesz używać get_user_origin(), to ustaw trzeci parametr na 3.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users