Proszę o Modyfikację Silnika na % doświad...
Arab1995 22.07.2013
witam! tak jak w temacie chce miec doświadczenie napisane na % np mam teraz 646539/999999 a chce mieć w procentach czyli 50% doświadczenia itp mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi za zrobienie +
Załączone pliki
Kot-CSHH
22.07.2013
Tutorial ze strony od DarkGL.
Zmiany wymaga jedna funkcja
public PokazInformacje(id)
po
if(!target) return PLUGIN_CONTINUE;
dodajemy
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0; new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
następnie po klamrze zamykającej warunek
if(!is_user_alive(id))
przed drugim(set_hudmessage) dodajemy
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
następnie
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
zamieniamy na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]],fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
oraz
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i ]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]],fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
I gotowe.
Arab1995 22.07.2013
prosił bym o przerobienie bo jak robie to ciągle jakis błąd a dla cb Kot-CSHH +
Arab1995 22.07.2013
a to zle jest albo ja zle robie proszę o Modyfikacie silnika
prosił bym o przerobienie bo jak robie to ciągle jakis błąd a dla cb Kot-CSHH +