←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Silnik
Proszę o Modyfikację Silnika na % doświad...

Arab1995 - zdjęcie Arab1995 22.07.2013

witam! tak jak w temacie chce miec doświadczenie napisane na % np  mam teraz 646539/999999   a chce mieć w procentach czyli 50% doświadczenia itp mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi za zrobienie +

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Kot-CSHH - zdjęcie Kot-CSHH 22.07.2013

Tutorial ze strony od DarkGL.

 

Zmiany wymaga jedna funkcja

public PokazInformacje(id) 

po

if(!target)
        return PLUGIN_CONTINUE;

dodajemy

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

następnie po klamrze zamykającej warunek

if(!is_user_alive(id))

przed drugim(set_hudmessage) dodajemy

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

następnie

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

zamieniamy na

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]],fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

oraz

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i ]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

na

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]],fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

I gotowe.

 

Źródło: http://darkgl.amxx.p...procentowy-exp/

Odpowiedz

Arab1995 - zdjęcie Arab1995 22.07.2013

prosił bym o przerobienie bo jak robie to ciągle jakis błąd a dla cb Kot-CSHH +

Odpowiedz

Arab1995 - zdjęcie Arab1995 22.07.2013

a to zle jest albo ja zle robie proszę o Modyfikacie silnika

 

prosił bym o przerobienie bo jak robie to ciągle jakis błąd a dla cb Kot-CSHH +

 

Odpowiedz

Arab1995 - zdjęcie Arab1995 22.07.2013

Proszę zamknąć juz mam 

Odpowiedz