←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Easy Round Sound

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 20.07.2013

opis
Jest to chyba najłatwiejszy plugin na dodawanie roundsoundów na serwer. Plugin sam znajduje nutki w folderze i odtwarza je losowo na koniec każdej rundy :) Minus jest jeden na chwilę obecną (prócz może nie najlepszego kodu), folder nie może być zaśmiecany, więc przy zmianie roundsoundów trzeba te stare usunąć, ale to chyba nie kłopot, a u niektórych nawet standard nie zaśmiecać FTP.
cvary
ers_directory "sound/misc/rs" //Ścieżka do folderu w którym plugin ma szukać roundsoundów
ers_stopsounds "1" //Czy na koniec rundy zatrzymywać inne dźwięki aby w tle leciał czysty rs? (1: Tak, 0:Nie)
instalacja

1. Dodaj cvary do nowej linijki pliku addons/amxmodx/configs/amxx.cfg

2. Wrzuć roundsound do odpowiedniego folderu
3. Dodaj ers.amxx do addons/amxmodx/plugins/
4. Dodaj ers.sma do addons/amxmodx/scripting/
5. Dodaj ers.amxx do nowej linijki pliku addons/amxmodx/configs/plugins.ini

6. Zmień mapę/restartuj serwer
konfiguracja
UWAGA! Plugin ma ograniczenie. W 3 linijce kodu możesz edytować maksymalną ilość roundsoundów do wczytania (Standardowo: 50)
download

Załączony plik  ers.sma   2,39 KB   556 Ilość pobrań

Odpowiedz

  • +
  • -
Kot-CSHH - zdjęcie Kot-CSHH 21.07.2013

Pomysłowe, + dla ciebie za wysilek

Odpowiedz

Gość_21977_* 21.07.2013

Kilka sugestii ode mnie:
 
1.

for(;x;) ⇔ while(x)
	for(;next_file(iHandle, szFile, 31);)

	while(next_file(iHandle, szFile, 31))

 
2. Dopisz, że plugin nie czyta plików ukrytych unixa i ogranicz ten warunek tylko dla niego:

		if(szFile[0] == '.')
			continue;

		if(szFile[0] == '.' && is_linux_server())
			continue;

 
3. Pliki o nazwie:

\.wav.*\.mp3$

np.

camp.wavel.mp3

zostaną rozpoznane jako wav, zamiast mp3:

		if(contain(szFile, ".wav") != -1)
			g_iRoundSoundType[i] = 1;

 
4. ers_directory o jakimkolwiek subfolderze o nazwie kończącej się na sound zostanie błędnie zinterpretowany, np. dla:

fasound/il

zamiast czytać z subfolderu il katalogu fasound, będzie czytał z katalogu:

fail

przez linijkę:

	replace(szDirectory, 31, "sound/", "");

5. Skoro już sprawdzasz, czy plik jest ukryty dla systemów na linuxie, proponuję dołączyć moduł AMXX, pozwalający na sprawdzenie, czy plik jest ukryty pod Mac OSem i Windowsem.
6. Proponuję skorzystać z cellarray, by pozbyć się limitu roundsoundów.
7. Proponuję zapisywać po stronie gracza informację po wpisaniu komendy /rs, by nie musiał jej klepać co rundę.
8. Proponuję pomijać wszystkie pliki, które nie kończą się rozszerzeniem mp3 ani wav, by nie martwić się o śmieciowe pliki, jak często kopiowane Thumbs.db


Użytkownik Benio101 edytował ten post 21.07.2013 02:39
drobne techniczne
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 21.07.2013

Podziękował za cenne rady i nie ma co się oszukiwać, plugin jest bardzo zły pod względem kodu (ma dziury). Napisałem go na szybko, w nocy, zmęczony całym dniem, ale to się odbiło na kodzie. Dzisiaj już mi serwer testowy wygasł, ale naprawię bugi jak tylko będę miał czas (za 2 tygodnie około), nie chcę już kombinować bez testów, bo mi błędy w kodzie łatwo przychodzą :]
Odpowiedz

Zibi17k - zdjęcie Zibi17k 23.07.2013

Czyli po zmianie kodu (3 linijka) można dodać więcej niż 50 nutek?

Odpowiedz

Zibi17k - zdjęcie Zibi17k 23.07.2013

mi ten plug nie działa tzw nie odtwarza muzyki (nutki są nagrane w mp3) jest tylko wyciszenie :(

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 07.08.2013


5. Skoro już sprawdzasz, czy plik jest ukryty dla systemów na linuxie, proponuję dołączyć moduł AMXX, pozwalający na sprawdzenie, czy plik jest ukryty pod Mac OSem i Windowsem.

 

Ja chciałem tylko, żeby pomijało ... czyli folder w tył

A nie wiem jak podjąć się pkt. 5

Odpowiedz

  • +
  • -
Zelkownia - zdjęcie Zelkownia 10.12.2013

Wszystko pięknie działa :) Tego właśnie szukałem :D

Odpowiedz

  • +
  • -
Puchate - zdjęcie Puchate 25.06.2014

Plugin postanowiłem zaktualizować i usunąć z niego wszystkie problemy wieku dziecięcego :) jako że znalezione błędy w pierwszej wersji zostały naprawione numer wersji oznaczyłem jako 1.0.

 

Jakie zmiany w nowej wersji?

 

- poprawione MAX_ROUNDSOUNDS (w starej wersji jest "pomniejszane" o 1 sztuke)

- dodane sprawdzanie rozszerzenia, plugin ładuje tylko pliki .mp3 oraz .wav (bardzo ważne, bo tworzą się pliki spakowane pliki .ztmp i stara wersja je dodaje do RS)

- w ścieżce katalogu nie ma już buga z "sound"

- ustawienia RS zapisują się graczom w configach i są automatycznie ładowane przy wejściu na serwer

- kilka innych małych fixów

 

 

Załączone pliki


Użytkownik Puchate edytował ten post 25.06.2014 23:41
Odpowiedz