Tworzenie modelu na Spawnie
Yakashi 19.07.2013
Witam mam taki o to kod wyciagniety hmm z coda chyba.. i mam pytanie czy moze ktos go przerobic aby ten model pokazywal sie na respie ??
Byl bym wdzieczny
public create_itm(id, id_item) { new Float:origins[3] pev(id,pev_origin,origins); new entit=create_entity("info_target") origins[0]+=50.0 origins[2]-=32.0 set_pev(entit,pev_origin,origins) entity_set_model(entit,modelitem) set_pev(entit,pev_classname,"ball"); dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY); engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1}); engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit); set_pev(entit, pev_iuser1, id_item) } public fwd_touch(ent,id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; static classname[32]; pev(ent,pev_classname,classname,31); if(!equali(classname,"ball")) return FMRES_IGNORED; if(pev(id,pev_button)) { Sprawdz(id) engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent); } return FMRES_IGNORED; } public kill_all_entity(classname[]) { new iEnt = find_ent_by_class(-1, classname) while(iEnt > 0) { remove_entity(iEnt) iEnt = find_ent_by_class(iEnt, classname) } }
Użytkownik Yakashi edytował ten post 19.07.2013 13:49
Yakashi 20.07.2013
odswiezam...
Jezeli zna ktos inny sposob niz ten co podalem wyzej do przerobienia niech pokaze.. chodzi mi tylko aby jakikolwiek model respil sie na kazdej mapie na spawnie
Linux'
20.07.2013
Przerob ten plugin i bedziesz miec to co chcesz.
amxx.pl/topic/5154-atm/
amxx.pl/topic/5154-atm/
Yakashi 20.07.2013
mysle ze to nie bd dzialac poniewaz
#define MINS Float:{-27.309999, -8.780000, -50.000000 } #define MAXS Float:{27.309999, 8.780000, 50.000000}
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS);
To jest chyba rozmiar modelu.. amoj jest mniejszy.. jak sie dowiedziec jaki rozmiar ma moj model