Witam,
jak w temacie, możecie mi wytłumaczyć parametry FM_AddToFullPack (u mnie słabo z angielskim). Może co bym chciał osiągnąć: chcę aby gracz po aktywacji noktowizora, widział wrogów na czerwono (czerwona powłoka). Do czego udało mi się dojść:
public AddToFullPack(es, e, ent, host, hostflags, player, pset){ if(!is_user_alive(host) || !system_aktywny[host] || !player) return FMRES_IGNORED; if(!is_user_alive(player)) return FMRES_IGNORED; set_es(es, ES_RenderFx, kRenderFxGlowShell); set_es(es, ES_RenderColor, 255, 0, 0); set_es(es, ES_RenderMode, kRenderNormal); set_es(es, ES_RenderAmt, 255); /*new to_player_name[125] new about_player_name[125] get_user_name(e, about_player_name, 124) get_user_name(player, to_player_name, 124) if(strcmp(to_player_name, "nomadcf", 1)) { //this is to you about others players } if(strcmp(about_player_name, "nomadcf", 1)) { //this is about you to others }*/ return FMRES_IGNORED; }