←  Propozycje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Propozycja dotycząca bibliote...


Najlepsza odpowiedź Gość_21977_* 19.07.2013 12:13

Byłem przekonany, że to zrobiłem już jakieś pół roku temu  o_O

a okazało się, że zrobiłem, ale tylko w jednym pliku, a mamy kilka ColorChatów.

 

btw. Dodałem alias YELLOW do reszty ColorChatów.

PS Powinno to wyglądać tak:

enum Color
{
	NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
	YELLOW = 1, // NORMAL alias
	GREEN, // Green Color
	TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
	GREY, // grey
	RED, // Red
	BLUE, // Blue
}

nie zaś, jak w Twojej propozycji:

enum Color{
	GREEN = 1, // Yellow
	YELLOW, // Green Color
	TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
	GREY, // grey
	RED, // Red
	BLUE, // Blue
	NORMAL, //YELLOW
}

NORMAL / YELLOW przyjmują wartość 1, u Ciebie zaś 2 / 7. GREEN - 2, u Ciebie - 1.

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Wolen - zdjęcie Wolen 19.07.2013

Siema :).

Wczoraj wrzuciłem przerobione gangi, w których był użyty ColorChat. U mnie kompilowały się normalnie, lecz gdy testowałem próbując pobrać przez webkompilator na forum wyrzuciło błędy ;).

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

jb_gangs.sma(297) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "iVictim"
jb_gangs.sma(414) : error 017: undefined symbol "YELLOW"
jb_gangs.sma(414) : warning 215: expression has no effect
jb_gangs.sma(414) : warning 215: expression has no effect
jb_gangs.sma(414) : error 001: expected token: ";", but found ")"
jb_gangs.sma(414) : error 029: invalid expression, assumed zero
jb_gangs.sma(414) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Pierwszym błędem się nie przejmujcie, bo on jest niegroźny, przez przypadek zostawiłem tam iVictim, które o ile pamiętam było zbędne  ;> . Jak widać wyrzuca błędy, że niezdefiniowany symbol "YELLOW", lecz gdy podstawimy pod YELLOW "NORMAL" będzie już działać. Wychodzi na to, że są dwie wersje ColorChat, jedna łyka YELLOW, a druga NORMAL. Postanowiłem temu wyjść na przód i tak oto zmodyfikowałem ColorChat, który miałem na kompie, że można stosować YELLOW oraz NORMAL  ^D^ . Jak można się domyślić, proponuję zamienienie obecnej biblioteki colorchat, na tą którą edytowałem ;), ponieważ jedni piszą YELLOW, a drudzy NORMAL, a potem wyrzuca błędy ^^. ColorChat zmodyfikowany wrzucam w załączniku, sam u siebie testowałem i działa jak natura chciała :). Przepraszam jeśli post jest napisany lekko chaotycznie, lecz post pisany na szybko, bo zaraz zmykam, a też nie dawno zwlekłem się z łóżka  :^D .

Załączone pliki


Użytkownik BaoBao edytował ten post 19.07.2013 10:03
Odpowiedz

Najlepsza odpowiedź Gość_21977_* 19.07.2013

Byłem przekonany, że to zrobiłem już jakieś pół roku temu  o_O

a okazało się, że zrobiłem, ale tylko w jednym pliku, a mamy kilka ColorChatów.

 

btw. Dodałem alias YELLOW do reszty ColorChatów.

PS Powinno to wyglądać tak:

enum Color
{
	NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
	YELLOW = 1, // NORMAL alias
	GREEN, // Green Color
	TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
	GREY, // grey
	RED, // Red
	BLUE, // Blue
}

nie zaś, jak w Twojej propozycji:

enum Color{
	GREEN = 1, // Yellow
	YELLOW, // Green Color
	TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
	GREY, // grey
	RED, // Red
	BLUE, // Blue
	NORMAL, //YELLOW
}

NORMAL / YELLOW przyjmują wartość 1, u Ciebie zaś 2 / 7. GREEN - 2, u Ciebie - 1.

Odpowiedz

  • +
  • -
Wolen - zdjęcie Wolen 19.07.2013

Byłem przekonany, że to zrobiłem już jakieś pół roku temu  o_O

a okazało się, że zrobiłem, ale tylko w jednym pliku, a mamy kilka ColorChatów.

 

btw. Dodałem alias YELLOW do reszty ColorChatów.

PS Powinno to wyglądać tak:

enum Color
{
	NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
	YELLOW = 1, // NORMAL alias
	GREEN, // Green Color
	TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
	GREY, // grey
	RED, // Red
	BLUE, // Blue
}

nie zaś, jak w Twojej propozycji:

enum Color{
	GREEN = 1, // Yellow
	YELLOW, // Green Color
	TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
	GREY, // grey
	RED, // Red
	BLUE, // Blue
	NORMAL, //YELLOW
}

NORMAL / YELLOW przyjmują wartość 1, u Ciebie zaś 2 / 7. GREEN - 2, u Ciebie - 1.

W moim mogły się pojawić jakieś błędy, bo expertem nie jestem  ;> . Ważne, że jest już okej :).

@edit

Btw. kolory same w sobie działały, tylko źle były pokomentowane, ale to już było tak od początku, a robiłem to dla siebie, żeby tylko działało i wpadłem akurat dzisiaj na taką propozycję.


Użytkownik BaoBao edytował ten post 19.07.2013 12:27
Odpowiedz
Zablokowany