Siemka. Mam problem. Mianowicie chce aby bartime(pasek) był wyświetlany na 10sekund + inteligencja gracza podzielona przez /5, Czyli łącznie przy 100 int'a aby czas paska był na 30sekund
Tak wygląda mój kod, który nie działa, Pasek wyświetlany jest tylko na 10sekund niezależnie od inteligencji:
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
moc_wlaczona[id] = true;
new Float:fczasammo = ( 10 + cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)/4 )
createBarTime(id, fczasammo);
set_task(fczasammo,"WylaczAmmo",id);
message_end()
}
stock createBarTime(id, Float:czas, startprogress = 0){
static barTime2;
if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
write_short( _:czas );
write_short( startprogress );
message_end();
}
Byłbym wdzięczny za pomoc.