Prosba o 3 klasy min. Astronauta
dredziox 14.07.2013
1.
Nazwa: Astronauta
Opis : Ma 2 skoki , 1/1 Z noza (dziala nie zaleznie kto ile ma wytrzymalosci) ma AK47 i 1/5 z niego
Bronie : AK47
Statystyki:
INTELIGENCJA :300
ZDROWIE: 750
WYTRZYMALOSC :500
KONDYCJA: 500
____________________________________________________________________
2.
Nazwa: Predator
Opis : Mniejsza widzialnosc , 1/1 Z noza (dziala nie zaleznie kto ile ma wytrzymalosci)
Bronie : AK47
Statystyki:
INTELIGENCJA :30
ZDROWIE: 75
WYTRZYMALOSC :50
KONDYCJA: 50
___________________________________________________________________
3.
Nazwa: Terminator
Opis : Ma 5 skokow , mniejsza grawitacja , ma AUG i AK47 i 1/10 z nich
Bronie : AUG , AK47
Statystyki:
INTELIGENCJA: 300
ZYCIE: 500
WYTRZYMALOSC: 600
KONDYCJA: 700
Xeane
14.07.2013
Załączone pliki
Użytkownik Xeane edytował ten post 14.07.2013 07:25
Kapusta12 24.07.2013
tu Predator powinno być 1/1 z noża proszę o plusa
Załączone pliki
Użytkownik Kapusta12 edytował ten post 24.07.2013 11:41
Pr0 Ogar970 11.08.2013
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Astronauta"; new const opis[] = "Ma 2 skoki , 1/1 Z noza , ma AK47 i 1/5 z niego"; new const bronie = (1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 750; new const kondycja = 500; new const inteligencja = 300; new const wytrzymalosc = 500; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Pr0 Ogar970 edytował ten post 11.08.2013 13:15