if (c4state[id] > 1) { hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE }Zwiększałem "c4state" ale to nic nie daje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] 2 Meekstony na runde
Najlepsza odpowiedź BlackPerfum , 28.08.2013 16:09
#1
Napisano 13.07.2013 21:22
#2
Napisano 13.07.2013 21:40
Paczka EasyBlock ~~ > https://amxx.pl/topi...czka-easyblock/
Paczka 4FuN ~~ > https://amxx.pl/topi...madbroscorpion/
#3
Napisano 13.07.2013 21:56
#4
Napisano 13.07.2013 22:03
a co Ci szkodzi dal caly kod tego meekstona ?
Nikt nie chce calego sma diablo moda tylko czesc kodu odpowidajacego za meekstone
BANG ! BANG !
#5
Napisano 13.07.2013 22:07
public item_c4fake(id) { if (c4state[id] > 1) { hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true) { explode(c4bombc[id],id,0) for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a)) { new origin1[3] get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id)) { if(!is_user_alive(a) || player_b_antymeek[a] == 1 || c_antymeek[a] == 1) continue UTIL_Kill(id,a,"grenade") } } } c4state[id] = 2 remove_entity(c4fake[id]) c4fake[id] = 0 } if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true) { new Float:pOrigin[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin) c4fake[id] = create_entity("info_target") entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl") entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin) entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4") entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id) entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6) new Float:aOrigin[3] entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin) c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0]) c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1]) c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2]) c4state[id] = 1 } return PLUGIN_CONTINUE }
#6
Napisano 18.07.2013 18:54
public item_c4fake(id) { if (c4state[id] > 1) { hudmsg(id,2.0,"Meekstone możesz użyć dwa razy na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } if(player_b_meekstone[id] > 0 && !c4fake[id] && is_user_alive(id) && freeze_ended) { new Float:pOrigin[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin) c4fake[id] = create_entity("info_target") entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl") entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin) entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4") entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id) entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6) new Float:aOrigin[3] entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin) c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0]) c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1]) c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2]) c4state[id] = 1 } if(player_b_meekstone[id] > 0 && c4fake[id] && is_user_alive(id) && freeze_ended) { explode(c4bombc[id],id,0) new origin1[3] for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a)) { get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id)) { if(player_b_antymeek[a] == 1 || c_antymeek[a] == 1) continue UTIL_Kill(id,a,"grenade") } } } c4state[id]++ remove_entity(c4fake[id]) c4fake[id] = 0 } return PLUGIN_CONTINUE }
Powinno hulać
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#7
Napisano 27.08.2013 15:03
Sory że po takim czasie ale zapomniałem o tym
@UP Nie działa, kładzie się ta paka i od razu wybucha
#8
Napisano 27.08.2013 17:13
Ale ze mnie gapa haha
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#9
Napisano 27.08.2013 19:24
Działa dzięki, a dało by rade zrobić takie coś że jak 3 raz klikam żeby położyć pakę to żeby ona się nie kładła?
#10
Napisano 27.08.2013 19:48
Nie rozumiem pytania dokładnie opisz swój problem
a dało by rade zrobić takie coś że jak 3 raz klikam żeby położyć pakę to żeby ona się nie kładła?
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#11
Napisano 27.08.2013 20:42
No jak kładę już 2 raz tą pakę i ona wybucha, potem 3 raz ją kładę i właśnie tego 3 raz nie chce
#12
Napisano 27.08.2013 22:23
Mam rozumieć że aktualnie możesz 3 razy pakę podłożyć ?
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#13
Napisano 27.08.2013 23:00
hmm Nie wiem jak to napisać żebyś zrozumiał
2 Paki mogę postawić i mogę je aktywować (jeb) i też mogę położyć 3 pakę ale jej już nie mogę zdetonować, i chce zrobić to żeby nie kłaść tej 3 paki.
#14
Napisano 28.08.2013 16:09 Najlepsza odpowiedź
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#15
Napisano 28.08.2013 16:43
Miodzio działa idealnie, dzięki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych