←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Callfunc czy OneForward

  • +
  • -
BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 12.07.2013

Monotonne* używanie, którego z tych zbiorów funkcji  obciąża bardziej serwer ? Czyli czego lepiej używać.

 

Aby wszystko było wiadome mam w zmiennej globalnej id pluginu (nie funkcji) , w którym chce aby jakaś funkcja się wykonała.

Jeszcze dodam, że za każdym razem tworze forward lub pobieram id funkcji.

 

* - Czasami nawet 200 razy na sekundę

 


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 12.07.2013 21:38
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 12.07.2013

Nigdy mnie nie ciekawiło jak działa callfunc, ale zakładając że callfunc_push nie jest interpretowany jako funkcja a zwykły wrzut na stos ( push ), to callfunc byłby zdecydowanie szybszy. Inaczej Forward'y.

 


Jeszcze dodam, że za każdym razem tworze forward lub pobieram id funkcji.

Po co? Zcache'uj w tablicy i opakuj w strukture, zawsze to mniej operacji a dzięki enum masz łatwy dostęp do danych.

Odpowiedz

  • +
  • -
BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 12.07.2013

 


Jeszcze dodam, że za każdym razem tworze forward lub pobieram id funkcji.

Po co? Zcache'uj w tablicy i opakuj w strukture, zawsze to mniej operacji a Dzięki enum masz łatwy dostęp do danych.

 

Tu chodzi o to, że zaciekawiło mnie, iż w DiabloMod Core DarkGl wszędzie używa OneForward, a przy zadawaniu Dmg Callfunc. A wytyczne są po to aby dokładnie odwzorować to co on umieścił w swoim Diablo ;D

Odpowiedz