Callfunc czy OneForward
BlackPerfum
12.07.2013
Monotonne* używanie, którego z tych zbiorów funkcji obciąża bardziej serwer ? Czyli czego lepiej używać.
Aby wszystko było wiadome mam w zmiennej globalnej id pluginu (nie funkcji) , w którym chce aby jakaś funkcja się wykonała.
Jeszcze dodam, że za każdym razem tworze forward lub pobieram id funkcji.
* - Czasami nawet 200 razy na sekundę
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 12.07.2013 21:38
MarWit
12.07.2013
Nigdy mnie nie ciekawiło jak działa callfunc, ale zakładając że callfunc_push nie jest interpretowany jako funkcja a zwykły wrzut na stos ( push ), to callfunc byłby zdecydowanie szybszy. Inaczej Forward'y.
Jeszcze dodam, że za każdym razem tworze forward lub pobieram id funkcji.
Po co? Zcache'uj w tablicy i opakuj w strukture, zawsze to mniej operacji a dzięki enum masz łatwy dostęp do danych.
BlackPerfum
12.07.2013
Jeszcze dodam, że za każdym razem tworze forward lub pobieram id funkcji.Po co? Zcache'uj w tablicy i opakuj w strukture, zawsze to mniej operacji a Dzięki enum masz łatwy dostęp do danych.
Tu chodzi o to, że zaciekawiło mnie, iż w DiabloMod Core DarkGl wszędzie używa OneForward, a przy zadawaniu Dmg Callfunc. A wytyczne są po to aby dokładnie odwzorować to co on umieścił w swoim Diablo ;D