W tym poradniku pokażę, jak "naprawić" kilka natywów, które są przydatne do kompilacji niektórych pluginów korzystających z biblioteki pokemod'a (np. moja wersja PokeDollarów). Bez tej zmiany nie damy rady skompilować pluginy który używa tych funkcji (no chyba, że natywy macie już "naprawione")
Wchodzimy do scrpting>include i otwieramy plik pokemod.inc.
Szukamy:
native Poke_PokeToName(poke, pokename[]);
i zamieniamy na:
native Poke_PokeToName(poke, pokename[], len);
Następnie szukamy:
native Poke_ItemToName(item, itemname[]);
i zamieniamy na:
native Poke_ItemToName(item, itemname[], len);
Jak nadal nie pojmujecie jak to poprawnie wykonać, odsłyłam do tego linku: http://amxx.pl/inc/pokemod.inc
Użytkownik radim edytował ten post 11.07.2013 16:32