←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Nazwa itemu jako nasz Nick


Najlepsza odpowiedź BlackPerfum 10.07.2013 16:42

Jak już chcesz w tej funkcji to robić to za pomocą funkcji formatex

new name[32]
			get_user_name(id, name, 31);
			if(random_num(1,100)<=8){
				formatex(player_item_name[id],charsmax(player_item_name[id]),"%s",name)
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_mine[id] = 3
				show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id])
			}
			else{
				player_item_name[id] = "Krysztal Techniki"
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_mine[id] = 3
				show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id])
			}

Tylko trochę często będziesz pobierał nick gracza twoim sposobem

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Indoor - zdjęcie Indoor 08.07.2013

Siemka,mam pytanie jak można zrobić żeby item miał nazwę naszego Nicku?
Odpowiedz

  • +
  • -
Koksiu - zdjęcie Koksiu 10.07.2013

Zmienić nazwę itemu ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Scrappy - zdjęcie Scrappy 10.07.2013

Wchodzisz w sma  Perku znajdź tam   new nazwa[] = "Nazwa perku" .  Zmień ją np na swój nick, po czym wejdź http://amxx.pl/kompilator/ podaj ścieżkę do owego perku , po czym kliknij Kompiluj. Pobierz i wgraj na serwer.

Odpowiedz

  • +
  • -
he1st - zdjęcie he1st 10.07.2013

A zauważyłeś, że to nie CoD tylko Diablo Mod?? Tutaj itemy (perki) masz od razu w *.sma. Chodzi Ci o to, aby nazwa itemu zależała od nicku czy żeby nazwa itemu była jak twój nick?

Odpowiedz

  • +
  • -
Indoor - zdjęcie Indoor 10.07.2013

Chcę żeby item miał nazwę gracza,czyli ten kto ma ten item pobiera jego Nick i ustawia w nazwie itemku.
Odpowiedz

  • +
  • -
BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 10.07.2013

Nadajesz nazwę przedmiotu np. "$" Następnie podczas wyświetlania w hud, motd i ColorChat dodajesz ten warunek :



If(zmienna_z_nazwą_przedmiotu[0] == "$") get_user_name ( id, zmienna_z_nazwą_przedmiotu, 127 )

Nie napisałeś jakie masz diablo dlatego domyślam się że masz diablo darka (na innym to nie będzie działać)

To dajesz dopiero po wczytaniu nazwy przedmiotu.

 

 


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 10.07.2013 16:31
Odpowiedz

.::DYZI3K::. - zdjęcie .::DYZI3K::. 10.07.2013

to daj perk to ci zrobie

 

Odpowiedz

.::DYZI3K::. - zdjęcie .::DYZI3K::. 10.07.2013

nie tylko pisze nazwa itemu
new nazwa [] = "%s"


Użytkownik .::DYZI3K::. edytował ten post 10.07.2013 16:23
Odpowiedz

  • +
  • -
Indoor - zdjęcie Indoor 10.07.2013

@UP,To nie jest żaden gówniany CodMod! @BlackPerfum,za bardzo nie zrozumiałem :/ Diablo to 5.9l
Odpowiedz

  • +
  • -
BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 10.07.2013

W diablo 5.9l nie masz zbytnio dużych ograniczeń co do zmiennej przechowującej nazwę przedmiotu. Tzn. możesz robić co z nią chcesz. Nazwij przedmiot np. "$", a podczas zdobywania przedmiotu dodaj warunek (po nadaniu wartości zmiennej przechowującej nazwę przedmiotu):

If(zmienna_z_nazwą_przedmiotu[id][0] == "$") get_user_name ( id, zmienna_z_nazwą_przedmiotu[id], charsmax(zmienna_z_nazwą_przedmiotu[id]) )
Odpowiedz

  • +
  • -
Indoor - zdjęcie Indoor 10.07.2013

hmm Może ja napisze jak ja to chiałem zrobić (Oczywiście się tak nieda ;()
new name
			get_user_name(id, name, 47);
			if(random_num(1,100)<=8){
				player_item_name[id] = "%s",name
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_mine[id] = 3
				show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id])
			}
			else{
				player_item_name[id] = "Krysztal Techniki"
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_mine[id] = 3
				show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id])
			}
No ale niestety tak się nie da :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 10.07.2013

Jak już chcesz w tej funkcji to robić to za pomocą funkcji formatex

new name[32]
			get_user_name(id, name, 31);
			if(random_num(1,100)<=8){
				formatex(player_item_name[id],charsmax(player_item_name[id]),"%s",name)
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_mine[id] = 3
				show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id])
			}
			else{
				player_item_name[id] = "Krysztal Techniki"
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_mine[id] = 3
				show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id])
			}

Tylko trochę często będziesz pobierał nick gracza twoim sposobem

Odpowiedz

  • +
  • -
Indoor - zdjęcie Indoor 10.07.2013

ehh Znowu wystarczyło pomyśleć, dzięki. Plusik ! :)
Odpowiedz
Zablokowany