[ROZWIĄZANE] Nazwa itemu jako nasz Nick
Najlepsza odpowiedź BlackPerfum 10.07.2013 16:42
Jak już chcesz w tej funkcji to robić to za pomocą funkcji formatex
new name[32] get_user_name(id, name, 31); if(random_num(1,100)<=8){ formatex(player_item_name[id],charsmax(player_item_name[id]),"%s",name) player_item_id[id] = rannum player_b_mine[id] = 3 show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id]) } else{ player_item_name[id] = "Krysztal Techniki" player_item_id[id] = rannum player_b_mine[id] = 3 show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id]) }
Tylko trochę często będziesz pobierał nick gracza twoim sposobem
Przejdź do postu
Scrappy
10.07.2013
Wchodzisz w sma Perku znajdź tam new nazwa[] = "Nazwa perku" . Zmień ją np na swój nick, po czym wejdź http://amxx.pl/kompilator/ podaj ścieżkę do owego perku , po czym kliknij Kompiluj. Pobierz i wgraj na serwer.
he1st
10.07.2013
A zauważyłeś, że to nie CoD tylko Diablo Mod?? Tutaj itemy (perki) masz od razu w *.sma. Chodzi Ci o to, aby nazwa itemu zależała od nicku czy żeby nazwa itemu była jak twój nick?
Indoor
10.07.2013
BlackPerfum
10.07.2013
Nadajesz nazwę przedmiotu np. "$" Następnie podczas wyświetlania w hud, motd i ColorChat dodajesz ten warunek :
If(zmienna_z_nazwą_przedmiotu[0] == "$") get_user_name ( id, zmienna_z_nazwą_przedmiotu, 127 )
Nie napisałeś jakie masz diablo dlatego domyślam się że masz diablo darka (na innym to nie będzie działać)
To dajesz dopiero po wczytaniu nazwy przedmiotu.
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 10.07.2013 16:31
.::DYZI3K::. 10.07.2013
nie tylko pisze nazwa itemu
new nazwa [] = "%s"
Użytkownik .::DYZI3K::. edytował ten post 10.07.2013 16:23
Indoor
10.07.2013
BlackPerfum
10.07.2013
W diablo 5.9l nie masz zbytnio dużych ograniczeń co do zmiennej przechowującej nazwę przedmiotu. Tzn. możesz robić co z nią chcesz. Nazwij przedmiot np. "$", a podczas zdobywania przedmiotu dodaj warunek (po nadaniu wartości zmiennej przechowującej nazwę przedmiotu):
If(zmienna_z_nazwą_przedmiotu[id][0] == "$") get_user_name ( id, zmienna_z_nazwą_przedmiotu[id], charsmax(zmienna_z_nazwą_przedmiotu[id]) )
Indoor
10.07.2013
new name get_user_name(id, name, 47); if(random_num(1,100)<=8){ player_item_name[id] = "%s",name player_item_id[id] = rannum player_b_mine[id] = 3 show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id]) } else{ player_item_name[id] = "Krysztal Techniki" player_item_id[id] = rannum player_b_mine[id] = 3 show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id]) }No ale niestety tak się nie da
Najlepsza odpowiedź
BlackPerfum
10.07.2013
Jak już chcesz w tej funkcji to robić to za pomocą funkcji formatex
new name[32] get_user_name(id, name, 31); if(random_num(1,100)<=8){ formatex(player_item_name[id],charsmax(player_item_name[id]),"%s",name) player_item_id[id] = rannum player_b_mine[id] = 3 show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id]) } else{ player_item_name[id] = "Krysztal Techniki" player_item_id[id] = rannum player_b_mine[id] = 3 show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id]) }
Tylko trochę często będziesz pobierał nick gracza twoim sposobem