Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo
GunGame

Opóźnione pojawianie się Glocka/Usp po respawnie

gungame

Best Answer Kaloski , 10.11.2013 22:03

Aby nie pojawiały się takie problemy należy w csdm.cfg edytować tę linijkę:

;Sets whether or not players should be stripped of weapons on round start
; (excludes knife)
strip_weapons = 0

Temat można zamknąć!

Go to the full post


  • This topic is locked This topic is locked
2 replies to this topic

#1 Kaloski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 07.07.2013 11:00

Witam, serdecznie mam taki problem jak w temacie.

Gdy ktoś ma lvl z glockiem/usp to jak taka osoba zostanie zabita to jak się z respi dostaję owe pistolety po 2/3 sekundach, co jest czasem nie na rękę.

Sądziłem, że to wina wersji modam która była wgrana, więc wgrałem wersję najnowszą 2.13c stąd >> http://avalanche.gungame.org/ I niestety to nie poskutkowało.

Dodatkowo jeszcze czy lvl 24 z granatem ustawione mam, że ma dawać glocka i tak jest jak więcej osob ma 24 lvl to nie nie przydziela im broni.

I jeszcze pytanie odnośnie nie znikania ciał i broni (uniemożliwienie ich wypadania)

Dodaję komendy (jakie) do Gungame.cfg czy do CSDM.cfg ?

Proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 Kaloski

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 02.11.2013 23:44

Temat nieaktualny!


  • +
  • -
  • 0

#3 Kaloski

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 10.11.2013 22:03   Best Answer

Aby nie pojawiały się takie problemy należy w csdm.cfg edytować tę linijkę:

;Sets whether or not players should be stripped of weapons on round start
; (excludes knife)
strip_weapons = 0

Temat można zamknąć!


  • +
  • -
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: gungame

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users