←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Lustrzane odbicie (Piorun)


Best Answer BlackPerfum 06.07.2013 22:25

Tak to będzie wyglądać:



puscBlyskawice(id, ofiara){
	new Float:fl_Origin[3]
	new ent = create_entity("info_target");
	pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin)
	if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id))
	return HAM_IGNORED
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	thunder_effects(fl_Origin)
	new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0
	if(player_class[ofiara] == (Twoja klasa))	change_health(id, -dmg, ofiara, "knife")
	else	change_health(ofiara, -dmg, id, "knife")

	remove_entity(ent);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Oczywiście napis "(Twoja klasa)" podmieniasz na swoją klasę

Go to the full post
Locked

  • +
  • -
Indoor's Photo Indoor 06.07.2013

Siemka,mam pytanie jak można zrobić lustrzane odbicie piorunu? Wyjaśnienie: Gracz "A" strzela piorunem w gracza "B" on ma klase "XXX" która obija ten piorun i gracz "A" nim dostaje zamiast gracz "B" :)
Quote

  • +
  • -
Onyke's Photo Onyke 06.07.2013

Tam gdzieś w kodzie pluginu dodaj warunek, że jeśli ofiara==klasaXXX to nie dostaje dmg. Tam też dajesz, że piorun trafia w attackera.
Nie wiem jak to opisać.
Jak nie zrozumiałeś to podaj publici od funkcji piorunów.
Quote

  • +
  • -
Indoor's Photo Indoor 06.07.2013

puscBlyskawice(id, ofiara){
	new Float:fl_Origin[3]
	new ent = create_entity("info_target");
	pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin)
	if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id))
	return HAM_IGNORED
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	thunder_effects(fl_Origin)
	new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0
	change_health(ofiara, -dmg, id, "knife")
	remove_entity(ent);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}
Quote

  • +
  • -
Best Answer BlackPerfum's Photo BlackPerfum 06.07.2013

Tak to będzie wyglądać:



puscBlyskawice(id, ofiara){
	new Float:fl_Origin[3]
	new ent = create_entity("info_target");
	pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin)
	if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id))
	return HAM_IGNORED
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	thunder_effects(fl_Origin)
	new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0
	if(player_class[ofiara] == (Twoja klasa))	change_health(id, -dmg, ofiara, "knife")
	else	change_health(ofiara, -dmg, id, "knife")

	remove_entity(ent);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Oczywiście napis "(Twoja klasa)" podmieniasz na swoją klasę


Edited by BlackPerfum, 06.07.2013 22:26.
Quote
Locked