[ROZWIĄZANE] Lustrzane odbicie (Piorun)
Best Answer BlackPerfum 06.07.2013 22:25
Tak to będzie wyglądać:
puscBlyskawice(id, ofiara){ new Float:fl_Origin[3] new ent = create_entity("info_target"); pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin) if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id)) return HAM_IGNORED entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); thunder_effects(fl_Origin) new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0 if(player_class[ofiara] == (Twoja klasa)) change_health(id, -dmg, ofiara, "knife") else change_health(ofiara, -dmg, id, "knife") remove_entity(ent); return PLUGIN_HANDLED; }
Oczywiście napis "(Twoja klasa)" podmieniasz na swoją klasę
Go to the full post
Indoor
06.07.2013
Siemka,mam pytanie jak można zrobić lustrzane odbicie piorunu?
Wyjaśnienie: Gracz "A" strzela piorunem w gracza "B" on ma klase "XXX" która obija ten piorun i gracz "A" nim dostaje zamiast gracz "B"
Onyke
06.07.2013
Tam gdzieś w kodzie pluginu dodaj warunek, że jeśli ofiara==klasaXXX to nie dostaje dmg. Tam też dajesz, że piorun trafia w attackera.
Nie wiem jak to opisać.
Jak nie zrozumiałeś to podaj publici od funkcji piorunów.
Nie wiem jak to opisać.
Jak nie zrozumiałeś to podaj publici od funkcji piorunów.
Indoor
06.07.2013
puscBlyskawice(id, ofiara){ new Float:fl_Origin[3] new ent = create_entity("info_target"); pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin) if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id)) return HAM_IGNORED entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); thunder_effects(fl_Origin) new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0 change_health(ofiara, -dmg, id, "knife") remove_entity(ent); return PLUGIN_HANDLED; }
Best Answer
BlackPerfum
06.07.2013
Tak to będzie wyglądać:
puscBlyskawice(id, ofiara){ new Float:fl_Origin[3] new ent = create_entity("info_target"); pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin) if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id)) return HAM_IGNORED entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); thunder_effects(fl_Origin) new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0 if(player_class[ofiara] == (Twoja klasa)) change_health(id, -dmg, ofiara, "knife") else change_health(ofiara, -dmg, id, "knife") remove_entity(ent); return PLUGIN_HANDLED; }
Oczywiście napis "(Twoja klasa)" podmieniasz na swoją klasę
Edited by BlackPerfum, 06.07.2013 22:26.