Jak zablokowac item/klase na danej mapie C...
DEADP00L
04.07.2013
Spróbuj tak:
Co do blokady perków to musiałbym pogrzebać jeszcze ale sprawdź chociaż czy ta blokada z klasami będzie działać
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } item++; new ile = 0; for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++) { if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){ ile++; } if(ile == item){ item = i; break; } } if(item == klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new file[128]; new map[32]; get_configsdir( file, 127 ) format(file,127,"%s/twoje_mapy.ini",file) new line=0,text[128],chars do{ line = read_file(file,line,text,127,chars) trim(text); get_mapname(map,31); if(equal(map,text) && item == Rambo) { ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Klasa %s jest zablokowana na mapie [%s].",item, map); break; } } while(line>0) if((item == Rambo || item == Terminator || item == WolnyStrzelec || item == Kapitan)&& !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium."); WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } if(klasa_gracza[id]) { nowa_klasa_gracza[id] = item; ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); } else { klasa_gracza[id] = item; WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); if(is_user_alive(id)) Odrodzenie(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }
W tym miejscu dopisujesz inne klasy np.
if(equal(map,text) && item == Rambo || item == Kapitan || item == Terminator)
Nazwy map na których mają być zablokowane dane klasy dopisujesz w pliku twoje_mapy.ini