Witam. Mam problem przy kompilacji silnika. Z racji takiej, iż to UNIKAT, dam jedynie w code kilka linijek
Problem:
Tutaj dam linijki z error logow:
linijka:1977
} //Akt III case 14:{ if(random_num(0,100)<=4) { ile_juz[kid]++ zapisz_aktualny_quest(kid) } } case 16:{ if(random_num(0,100)<=3) { ile_juz[kid]++ zapisz_aktualny_quest(kid) } }
linijka 2352
if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime()) { switch(g_TrapMode[id]) { case 0: g_TrapMode[id] = 1 case 1: g_TrapMode[id] = 0 } client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]") g_PreThinkDelay[id] = get_gametime() } } default: g_TrapMode[id] = 0 }
linijka: 5713
message_end() if (trigger == 1) { set_user_rendering(playerid,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAdd,0) } } /* ==================================================================================================== */
linijka: 8172
else if( player_class[id]== Mefisto ) JumpsMax[id]=3+floatround(player_intelligence[id]/10.0)+player_b_buty[id] else JumpsMax[id]=0 if(player_b_buty[id] > 0) JumpsLeft[id]=player_b_buty[id] if(ile_wykonano[id]>=26) ++JumpsMax[id] } } //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Noze // //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// public give_knife(id) { new knifes = 0
tych 3 ostatnich nie mam. Nie wiem w ogóle czy dobrze podałem jeżeli nie to napisz dodam dobre. NIE DAJE SILNIKA !! silnik został zakupiony, więc chcę naprawić błędy.