Witam tak jak napisałem w tytule potrzebuje kodu dla klasy itemu z 1/x z broni typu takie coś jak na codzie
http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/
Oczywiście może być inne tylko aby działało
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.06.2013 17:01
Witam tak jak napisałem w tytule potrzebuje kodu dla klasy itemu z 1/x z broni typu takie coś jak na codzie
http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/
Oczywiście może być inne tylko aby działało
Napisano 30.06.2013 15:25
Ref
Napisano 01.07.2013 17:39
piszcie zawsze na jakie diablo?
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 01.07.2013 18:29
Jest na diablo mod 5.9l
Napisano 06.07.2013 02:27
Heh wszystko robisz tak jak jest napisane w poradniku, który podałeś w pierwszym poście. Tylko trzeba wprowadzić parę poprawek w funkcji "TakeDamage"
łap to będzie działać. Resztę robisz według poradnika użytkownika KariiO.
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_BRON && damage > 0.0 && random_num(1,X) == 1) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, float(get_user_health(this))-damage, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Za błędy przepraszam piszę późno w nocy więc mogą się przytrafić.
Napisano 07.07.2013 19:21
Ale tu nie mogę danej klasie to dodać chodzi mi o taki kod na 1/x z broni jak tu z dmg coś podobne
http://amxx.pl/topic...-dodatkowe-dmg/
Napisano 07.07.2013 19:49
Na klasę. Łap
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_BRON && damage > 0.0 && random_num(1,X) == 1 && player_class[idattacker] == (Twoja klasa)) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, float(get_user_health(this))-damage, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 07.07.2013 19:49
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych