[ROZWIĄZANE] Sound przy wykonaniu spella
Najlepsza odpowiedź volshebnik 29.06.2013 15:11
public TpSound(id) { new rand = random_num(0,1) switch(rand) { case 0: emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/megadiablomod/teleport.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); case 1: emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/megadiablomod/teleport2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } return PLUGIN_HANDLED }
Tu masz zmienioną funkcję
Dodaj do public plugin_precache()
precache_sound("misc/megadiablomod/teleport.wav") precache_sound("misc/megadiablomod/teleport2.wav")
I gotowe - Jak dawałeś wcześniej te precach'e to nie dodawaj tego.
Przejdź do postu
rysiek96
27.06.2013
Witam w jakim miejscu kodu mam dodać np
client_cmd(id,"spk sound/misc/teleport.wav")
żeby podczas teleportacji impa był ten oto dzwięk?
albo podczas robienia fireballa lub używania np mikstury palladynem itp ?
Kewin. (ZeZ)
27.06.2013
w funkcji gdzie sie uzywa dana umiejetnosc
dodaj wtedy na samym poczatku
Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 27.06.2013 20:44
rysiek96
29.06.2013
ok ale jak teraz zrobic zebt ten dzwiek slyszaly osoby blisko tej osoby robiacej ten spell ?
client_cmd(id, "spk misc/teleport.wav") // to chyba tylko ty
client_cmd(0, "spk misc/teleport.wav") // to chyba caly serwer
a jak osoby w poblizu ?
volshebnik
29.06.2013
emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_sound_spell, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); // Zamiast client_cmd
precache_sound ( g_sound_spell ) ; // do public plugin_precache()
new const g_sound_spell[] = "misc/spell.wav"; // wsadź gdzieś na początek.
// Mam nadzieję że pomogłem
Użytkownik blow15 edytował ten post 29.06.2013 15:01
rysiek96
29.06.2013
public TpSound(id) { new rand = random_num(0,1) switch(rand) { case 0: client_cmd(id,"spk sound/misc/megadiablomod/teleport.wav") case 1: client_cmd(id,"spk sound/misc/megadiablomod/teleport2.wav") } return PLUGIN_HANDLED }
bo ja mam taka funkcje
i wczesiej dopisuje
precache_sound("misc/megadiablomod/teleport.wav") precache_sound("misc/megadiablomod/teleport2.wav")
i przy funkcji gdzie jest teleportacja dopisuje
HelpSound(id)
i tak jak robie to tylko ja to slysze
pzrerobilbys mi to na to twoje ?
Najlepsza odpowiedź
volshebnik
29.06.2013
public TpSound(id) { new rand = random_num(0,1) switch(rand) { case 0: emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/megadiablomod/teleport.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); case 1: emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/megadiablomod/teleport2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } return PLUGIN_HANDLED }
Tu masz zmienioną funkcję
Dodaj do public plugin_precache()
precache_sound("misc/megadiablomod/teleport.wav") precache_sound("misc/megadiablomod/teleport2.wav")
I gotowe - Jak dawałeś wcześniej te precach'e to nie dodawaj tego.
Użytkownik blow15 edytował ten post 29.06.2013 15:12