←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Diablomod by Onyke
[ROZWIĄZANE] Sound przy wykonaniu spella


Najlepsza odpowiedź volshebnik 29.06.2013 15:11

public TpSound(id)
{
new rand = random_num(0,1)

switch(rand)
{
  case 0: emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/megadiablomod/teleport.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  case 1: emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/megadiablomod/teleport2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

}
return PLUGIN_HANDLED
}

Tu masz zmienioną funkcję :]

 

Dodaj do public plugin_precache()

precache_sound("misc/megadiablomod/teleport.wav")
precache_sound("misc/megadiablomod/teleport2.wav")

I gotowe :) - Jak dawałeś wcześniej te precach'e to nie dodawaj tego.

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
rysiek96 - zdjęcie rysiek96 27.06.2013

Witam w jakim miejscu kodu mam dodać np

client_cmd(id,"spk sound/misc/teleport.wav")

żeby podczas teleportacji impa był ten oto dzwięk?

 

albo podczas robienia fireballa lub używania np mikstury palladynem itp ? 

Odpowiedz

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 27.06.2013

w funkcji gdzie sie uzywa dana umiejetnosc :)

dodaj wtedy na samym poczatku :)


Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 27.06.2013 20:44
Odpowiedz

  • +
  • -
rysiek96 - zdjęcie rysiek96 29.06.2013

ok ale jak teraz zrobic zebt ten dzwiek slyszaly osoby blisko tej osoby robiacej ten spell ?

client_cmd(id, "spk misc/teleport.wav") // to chyba tylko ty

client_cmd(0, "spk misc/teleport.wav") // to chyba caly serwer

a jak osoby w poblizu ?

 

 
Odpowiedz

  • +
  • -
volshebnik - zdjęcie volshebnik 29.06.2013

emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_sound_spell, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); // Zamiast client_cmd

 

precache_sound ( g_sound_spell ) ; // do public plugin_precache()

 

new const g_sound_spell[] = "misc/spell.wav"; // wsadź gdzieś na początek.

 

// Mam nadzieję że pomogłem :)


Użytkownik blow15 edytował ten post 29.06.2013 15:01
Odpowiedz

  • +
  • -
rysiek96 - zdjęcie rysiek96 29.06.2013

public TpSound(id)
{
new rand = random_num(0,1)

switch(rand)
{
  case 0: client_cmd(id,"spk sound/misc/megadiablomod/teleport.wav")
  case 1: client_cmd(id,"spk sound/misc/megadiablomod/teleport2.wav")

}
return PLUGIN_HANDLED
}

bo ja mam taka funkcje

 

i wczesiej dopisuje

	precache_sound("misc/megadiablomod/teleport.wav")	
        precache_sound("misc/megadiablomod/teleport2.wav")

 i przy funkcji gdzie jest teleportacja dopisuje

HelpSound(id)

 i tak jak robie to tylko ja to slysze 

 

 

pzrerobilbys mi to na to twoje ? :D

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź volshebnik - zdjęcie volshebnik 29.06.2013

public TpSound(id)
{
new rand = random_num(0,1)

switch(rand)
{
  case 0: emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/megadiablomod/teleport.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  case 1: emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/megadiablomod/teleport2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

}
return PLUGIN_HANDLED
}

Tu masz zmienioną funkcję :]

 

Dodaj do public plugin_precache()

precache_sound("misc/megadiablomod/teleport.wav")
precache_sound("misc/megadiablomod/teleport2.wav")

I gotowe :) - Jak dawałeś wcześniej te precach'e to nie dodawaj tego.


Użytkownik blow15 edytował ten post 29.06.2013 15:12
Odpowiedz
Zablokowany