←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Podwójne obrażenia

  • +
  • -
PigolkaMiedziak - zdjęcie PigolkaMiedziak 17.06.2013

Witam poda ktoś dokładny opis jak zrobic 1/x szansy zadania podwójnych obrażeń ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Klakier - zdjęcie Klakier 17.06.2013

Coś takiego?

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{    
    register_plugin("AA" , "1","klak")    
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerTakeDamage", 0)
    
}

public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{    
    if(!is_user_alive(this)
    || !is_user_alive(idattacker)
    || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
    return HAM_IGNORED;
    
    if(random_num(1,4) == 1) // 1/4
        damage *= 2.0
    
    SetHamParamFloat(4, damage)
    
    return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Onyke - zdjęcie Onyke 17.06.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Scripting AMXX > Pytania
Odpowiedz

  • +
  • -
kondork - zdjęcie kondork 17.06.2013

a klase do CODa z tego zrobisz ? ;]

Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 17.06.2013

Coś takiego?
 
 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{    
    register_plugin("AA" , "1","klak")    
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerTakeDamage", 0)
    
}

public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{    
    if(!is_user_alive(this)
    || !is_user_alive(idattacker)
    || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
    return HAM_IGNORED;
    
    if(random_num(1,4) == 1) // 1/4
        damage *= 2.0
    
    SetHamParamFloat(4, damage)
    
    return HAM_IGNORED;
}

Jak już to tak
public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!random(4)) { // 1/4 szansy
SetHamParamFloat(4, damage*2)
return HAM_HANDLED;
}

return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz